Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vampyra

Jeg leste ferdig "ligge i grønne enger" av Anne B Ragde i natt, og er litt trist for at det er over.

Så nå tror jeg at jeg må finne meg en skikkelig jentebok for å få opp humøret igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på "Ligge i grønne enger" i går ettermiddag og avsluttet i dag... Kan ikke gjemme på noe, her i gården!!! :ler:

Etter at jeg meldte meg inn i Bokklubben Nye Bøker og mottok 10-11 bøker i en diger eske her om dagen (velkomsttilbud + masse bøker til 79,- kroner...) er det bare å velge og vrake...

Får bruke morgendagen til å bestemme meg for neste bok, kanskje "Mannen som hatet kvinner" eller "Havfruestolen"... Hm. Valgets kvaler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå leser jeg den siste harry potter-boken :) juhuuu!

det går litt for fort, da... hadde håpet jeg kunne more meg med den lenge, men er allerede halvveis, jo. heldigvis har jeg bestilt noen nye på amazon, så da er muligens ferdig-med-boken-krisen avverget.

though... hva er like gøy å lese som harry potter, liksom...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg venter på nye bøker i posten, kjøpte jeg igår Sørgekåpen (U. Lindell) på Narvesen på vei til jobb, så er snart ferdig med den nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veksler mellom to bøker:

Tidevannets fyrste - Pat Conroy

Den perfekte mann - Mary Hosty

Førstnevnte har jeg lest før, men det er mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå holder jeg på med diverse faglitteratur og bibelen, av alle bøker.

Finner den ganske så interessant, faktisk! Skal nevnes at det er i forbindelse med en utdannelse. Men jeg har aldri lest bibelen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat ferdig med den siste av unni lindell; honningfellen. Kjempebra!! Og nå leser jeg "min mosters migrene,eller hvordan jeg ble kvinne" av Hanne-Vibeke Holst. Ganske ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat ferdig med Khaled Hosseinis Tusen strålende soler I likhet med Drageløperen, er denne også fra Afghanistan, men her er det kvinnene som står i fokus. Synes boka var bra, men ikke like god som Drageløperen

Nesten bok på programmet er The Thirteenth Tale av Diane Setterfield.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...