Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leser ei nokså gammel bok av Kjetil Bjørnstad, som heter "Bingo - eller en dyd av nødvendighet". Kom ut i 1981.

Kom over den på en bruktbutikk, og siden jeg alltid har hatt sansen for Bjørnstad, fikk jeg lyst til å lese den.

Den virker helt grei, så langt.

Leser veldig mye forskjellig, men må nok inrømme at det blir mest av de norske forfatterne.

Før det leste jeg "Sangen om den røde Rubin" av Agnar Mykle. Har lest "Lasso rundt fru Luna" av samme forfatter tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga opp Havet og hvorfor kan du lese her

Så begynte jeg på Månemyra av Ola Viker, men plutselig raste det inn med bøker jeg hadde reservert på biblioteket, så jeg kommer til å legge den til side for å begynne på ei av bibliotekbøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går ble jeg ferdig meg "Me and Mr. Darcy" som var skuffende forutsigbar.

I dag begynner jeg på "The greatest man in Cedar HOle" av Stephanie Doyon. Utrolig spennende å få lest unna 10 kronerskupp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag skal jeg endelig begynne på den nyeste harry potter!

pleier å lese et par bøker om hverandre, men nå tror jeg det blir nok med denne ene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

The Colour of Magic av Terry Pratchett, som er første bok i Discworld serien. Denne har jeg da selvfølgelig lest før ;) I tillegg leser jeg Winter's Heart av Robert Jordan, som er bok 9 i Wheel of Time serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte den andre boken til Stieg Larsson på mandag, men den er ikke kommet ennå! Og jeg som gleder meg sånn...

Hadde gladelig betalt portoen for å få den tilsendt som A-post, men den gang ei...

:kjefte:

Så fort den ligger i postkassen er jeg i allefall i gang med å lese den!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prestekrage

Er for tiden på krigsreportasjebøker. Fant frem igjen

Åsne Seierstads -Bokhandleren i Kabul

og ikke minst av samme forfatter

101- Hundre og en dag- en reportasjereise.

Boka er fra Bagdad i tiden før og under den amerikanske bombingen i 2003.

Har bestilt meg

Åsne Seierstads- Med ryggen mot verden

(Portretter fra Serbia i 2000)

samt

Fredrik Græsvik- Høyt spill i Bagdad. Krigens sanne ansikt.

(Bagdad 2003)

Skal bli interessant å lese de forskjellige oppfatningene/tolkningene/opplevelsene av to norske krigsreportere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uka har jeg lest Harry Potter and the Deadly Hallows (JK Rowling), Ligge i grønne enger (Anne B Ragde), Den som elsker noe annet (Karin Fossum) og begyne i morges på Få meg på, for faen! (Olaug Nilssen). Har vært en heftig leseuke mao :)

Venter nå på å få Francis Meyers lidenskap (H. Langeland) og Honningfellen (U. Lindell) i posten :)

Endret av Tinesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med Flaggermusmannen av Jo Nesbø nå. Hadde ikke lest noen av bøkene hans før Snømannen, men det skal rettes på nå! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med En sak har minst tre sider av Marian Keyes for et par uker siden.I går ble jeg ferdig med Er du der ute? av Marian Keyes. Skal begynne på en annen av hennes bøker De Desperates Cafe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med Flaggermusmannen av Jo Nesbø nå. Hadde ikke lest noen av bøkene hans før Snømannen, men det skal rettes på nå! :-D

God plan :) Jeg syns bøkene om Harry Hole er veldig underholdende! Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...