Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. august 2007 #1421 Del Skrevet 14. august 2007 Sangen i mitt hjerte av Lisa Tucker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 14. august 2007 #1422 Del Skrevet 14. august 2007 Marekors av Jo Nesbø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 14. august 2007 #1423 Del Skrevet 14. august 2007 Begynte på Anne B. Ragdes Ligge i grønne enger i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rice Skrevet 14. august 2007 #1424 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg leser ei nokså gammel bok av Kjetil Bjørnstad, som heter "Bingo - eller en dyd av nødvendighet". Kom ut i 1981. Kom over den på en bruktbutikk, og siden jeg alltid har hatt sansen for Bjørnstad, fikk jeg lyst til å lese den. Den virker helt grei, så langt. Leser veldig mye forskjellig, men må nok inrømme at det blir mest av de norske forfatterne. Før det leste jeg "Sangen om den røde Rubin" av Agnar Mykle. Har lest "Lasso rundt fru Luna" av samme forfatter tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pnin Skrevet 15. august 2007 #1425 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg ga opp Havet og hvorfor kan du lese her Så begynte jeg på Månemyra av Ola Viker, men plutselig raste det inn med bøker jeg hadde reservert på biblioteket, så jeg kommer til å legge den til side for å begynne på ei av bibliotekbøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyore Skrevet 15. august 2007 #1426 Del Skrevet 15. august 2007 Et velsignet barn av Linn Ullmann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 16. august 2007 #1427 Del Skrevet 16. august 2007 I går ble jeg ferdig meg "Me and Mr. Darcy" som var skuffende forutsigbar. I dag begynner jeg på "The greatest man in Cedar HOle" av Stephanie Doyon. Utrolig spennende å få lest unna 10 kronerskupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. august 2007 #1428 Del Skrevet 16. august 2007 Allahs sorte enker av Julia Jusik. Så langt lover den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. august 2007 #1429 Del Skrevet 16. august 2007 Anne B. Ragde Ligge i grønne enger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 16. august 2007 #1430 Del Skrevet 16. august 2007 idag skal jeg endelig begynne på den nyeste harry potter! pleier å lese et par bøker om hverandre, men nå tror jeg det blir nok med denne ene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 16. august 2007 #1431 Del Skrevet 16. august 2007 The Colour of Magic av Terry Pratchett, som er første bok i Discworld serien. Denne har jeg da selvfølgelig lest før I tillegg leser jeg Winter's Heart av Robert Jordan, som er bok 9 i Wheel of Time serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 18. august 2007 #1432 Del Skrevet 18. august 2007 En lykkens datter, av Isabel Allende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 18. august 2007 #1433 Del Skrevet 18. august 2007 Bestilte den andre boken til Stieg Larsson på mandag, men den er ikke kommet ennå! Og jeg som gleder meg sånn... Hadde gladelig betalt portoen for å få den tilsendt som A-post, men den gang ei... Så fort den ligger i postkassen er jeg i allefall i gang med å lese den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. august 2007 #1434 Del Skrevet 19. august 2007 Sørgekåpen - Unni Lindell (Venter og venter og venter på at den siste til Stieg Larsson skal komme på norsk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 19. august 2007 #1435 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Leser Hvitvasking av Tom Kristensen for tiden. Endret 19. august 2007 av Havfrua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 19. august 2007 #1436 Del Skrevet 19. august 2007 Er for tiden på krigsreportasjebøker. Fant frem igjen Åsne Seierstads -Bokhandleren i Kabul og ikke minst av samme forfatter 101- Hundre og en dag- en reportasjereise. Boka er fra Bagdad i tiden før og under den amerikanske bombingen i 2003. Har bestilt meg Åsne Seierstads- Med ryggen mot verden (Portretter fra Serbia i 2000) samt Fredrik Græsvik- Høyt spill i Bagdad. Krigens sanne ansikt. (Bagdad 2003) Skal bli interessant å lese de forskjellige oppfatningene/tolkningene/opplevelsene av to norske krigsreportere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 19. august 2007 #1437 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Denne uka har jeg lest Harry Potter and the Deadly Hallows (JK Rowling), Ligge i grønne enger (Anne B Ragde), Den som elsker noe annet (Karin Fossum) og begyne i morges på Få meg på, for faen! (Olaug Nilssen). Har vært en heftig leseuke mao Venter nå på å få Francis Meyers lidenskap (H. Langeland) og Honningfellen (U. Lindell) i posten Endret 19. august 2007 av Tinesol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 19. august 2007 #1438 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg holder på med Flaggermusmannen av Jo Nesbø nå. Hadde ikke lest noen av bøkene hans før Snømannen, men det skal rettes på nå! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 19. august 2007 #1439 Del Skrevet 19. august 2007 Ble ferdig med En sak har minst tre sider av Marian Keyes for et par uker siden.I går ble jeg ferdig med Er du der ute? av Marian Keyes. Skal begynne på en annen av hennes bøker De Desperates Cafe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 19. august 2007 #1440 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg holder på med Flaggermusmannen av Jo Nesbø nå. Hadde ikke lest noen av bøkene hans før Snømannen, men det skal rettes på nå! :-D God plan Jeg syns bøkene om Harry Hole er veldig underholdende! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå