Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har nettopp blitt ferdig med Sushi for nybegynnere - Marian Keyes.

I dag har jeg kjøpt boka Til odel og eie - Emily Giffin. Den er faktisk anbefalt av Marian Keyes, så jeg gleder meg til å ta fatt på den.

Endret av rugrat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes du om den?

Har kommet ca halvveis og liker den godt. Det er spennende å følge Torunn sin nye tilværelse på gården.

Jeg har nettopp begynt på "Jenta som lekte med ilden" av Stieg Larsson. Håper den er like bra som "Menn Som Hater Kvinner". Har hørt av flere at den er bedre. :)

Jenta som lekte med ilden er mye mere spennende enn Menn som hater kvinner, så gleeeeed deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange andre leser jeg "Ligge i grønne enger" av Ragde. Blir nok ferdig om en times tid. Gruer meg!

Har et par andre bøker som jeg er halvveis i på nattbordet, men nå er det Neshov for alle penga denne helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå leser jeg Havet av John Banville og den er gudjamremeg så kjedelig at jeg ikke vet om jeg gidder mer. Det er beskrivelse på beskrivelse, og det blir så mye til slutt at jeg knapt klarer å se historien for alle beskrivelsene. Boka vant visstnok Bookerprisen i 2005, uten at jeg fatter hvordan det har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er halvveis i Eremittkrepsene av Anne B. Ragde. Den er helt ok tidsfordriv, men jeg sliter litt med å forstå hvorfor bøkene hennes er så vanvittig populære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du om den?

Kos deg, Emily Giffins bøker er kjempe bra!!! Jeg har sett etter de i Norge i flere år etter å ha fått de anbefalt av en veninne som bor i USA, men har ikke fått tak i de. Var i USA i påsken og kjøpte de to første bøkene av 3 som endelig har kommet på norsk nå. Når jeg var ferdig med de to irriterte jeg meg i mange dager at jeg ikke også var kjøpt den siste boka, kjøpte den ikke fordi jeg ikke fikk den som paperback... Bøkene anbefales alle, de er veldig bra skrevet, samme stil som Sophie Kinsellas bøker (hun har foresten også gitt ut noen bøker under pseudonymet Madelein Wickham, har bare fått lest en av de, men den var også bra!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går leste jeg ferdig "Disobedience" av Naomi Alderman. Helt grei bok om to jenter som vokser opp i det jødisk-ortodokse miljøet i London. Det mest interessante var å lære masse om ortodokse jøder, selve handlingen var ganske uoriginal.

I dag begynner jeg på "Me and Mr. Darcy" av Alexandra Potter. Trenger noe lett å lese ved siden av pensum! :)

Endret av Idril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart ferdig med trilogien om Arn av Jan Guillou, handler om middelalderen i Sverige/Norge og om Arn og tempelridderne og hans liv og kjærlighet. Super bok for de som liker denne epoken. Skal i gang med siste Harry Potter når den kommer på norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste ut Til odel og eie (Emily Giffin) på null komma svisj. Herlig bok! Nå er jeg igang med Små sitroner gule - Kajsa Ingemarsson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...