Gjest Gjest Skrevet 6. august 2007 #1381 Del Skrevet 6. august 2007 Khaleid Hosseini - The Kite Runner Veldig skuffet over den faktisk, synes ikke den er fantastisk. Tar seg opp på slutten, men starten synes jeg rett og slett er flatt skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cassia Skrevet 6. august 2007 #1382 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg leser "Mannen som elsket Yngve" av Tore Renberg. Den er ganske bra så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. august 2007 #1383 Del Skrevet 6. august 2007 Hvordan liker du den? Har sett på den selv... Jeg òg. ------------- I går kjøpte jeg "Menn som hater kvinner" og gleeeeder meg til å dykke ned i den etter å ha lest alle gode anmeldelser. Jeg likte den faktisk ganske godt. Den hadde fint driv og var lettlest. Nå har jeg lest mest spenning den siste tiden, så det var greit med en rolig krimbok og. For dette er absolutt ikke den mest spennende boken jeg har lest. Men en enkel og grei bok som var lest ut på ei helg, men ikke ei bok som man må ha i bokhylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 6. august 2007 #1384 Del Skrevet 6. august 2007 Takk for svar. Jeg har fått øyne opp fo krim i det siste, så kanskje jeg bør få med meg denne også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 6. august 2007 #1385 Del Skrevet 6. august 2007 nå leser jeg "about a boy" av nick hornby. kvier meg litt til å starte på harry potter... den kommer nok til å bli litt for altoppslukende til hva jeg har tid til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 6. august 2007 #1386 Del Skrevet 6. august 2007 Nå leser jeg "Bleak House" av Charles Dickens, veldig bra så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 6. august 2007 #1387 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg er endelig i gang med Stieg Larsson "Menn som hater kvinner". Kun kommet til 30.side - den har enda ikke vekket leselysten i meg, men det tar seg vel opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. august 2007 #1388 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg er endelig i gang med Stieg Larsson "Menn som hater kvinner". Kun kommet til 30.side - den har enda ikke vekket leselysten i meg, men det tar seg vel opp... Den boka startet veldig treigt, jeg slet med de første 50-100 sidene. Men etter det så leste jeg vel nesten uten opphold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altena Skrevet 6. august 2007 #1389 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Jeg leser "Det tredje tegnet" av Yrsa Sigurdardottir (eller noe sånt). :klø: Det handler om mordet på en tysk student på Island, islansk svartekunst og hekseprosesser på 1600-tallet. Handlingen er i nåtid altså... Den boken kjøpte jeg også for ikke så lenge siden, men har ikke fått begynt på den ennå(som så mange andre av de mange bøkene jeg har hjemme) Har begynt på den første boken i "Det Mørke Tårn" serien av Stephen King, boken heter "Revolvermannen". Har ikke kommet så langt, men den virker ganske interessant hittil Endret 6. august 2007 av Altena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. august 2007 #1390 Del Skrevet 8. august 2007 Gunnar Staalesen - Bitre blomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 8. august 2007 #1391 Del Skrevet 8. august 2007 Karin Fossum - Den som elsker noe annet Denne leser jeg også for øyeblikket, har kommet godt over halvveis og syns den er lettlest og grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 8. august 2007 #1392 Del Skrevet 8. august 2007 Ekstremt høyt og utrolig nært av Jonathan Safran Foer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 8. august 2007 #1393 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg leser The Day Room, av Don DeLillo. Det er et skuespill, og hittil (jeg har lest litt ut i akt 2) virker det hele svært så surrealistisk, og man kan ikke vite noe som helst om hva som er reellt og ikke. Etterpå vurderer jeg å gi Pesten av Albert Camus nok en sjanse. Jeg har hatt en tendens til å legge den bort til fordel for andre ting tidligere, men nå føler jeg meg i humør til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. august 2007 #1394 Del Skrevet 8. august 2007 Harry Potter and the Philosopher's Stone. Måtte begynne på serien på nytt igjen etter å ha lest ut den siste boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. august 2007 #1395 Del Skrevet 9. august 2007 Moral for vakre piker av Alexander McCall Smith. Bok tre i Damenes detektivbyrå nr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 9. august 2007 #1396 Del Skrevet 9. august 2007 Moral for vakre piker av Alexander McCall Smith. Bok tre i Damenes detektivbyrå nr 1 ahhh... de er bra! har lest absolutt alt han har skrevet. men du burde virkelig lese dem på original-språket. forfatteren er jo kjent for sitt spesielt gode språk, og dèt er det ikke så lett å oversette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 9. august 2007 #1397 Del Skrevet 9. august 2007 For min del ble det ikke Pesten, men Consolations of Philosophy, av Alain de Botton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 10. august 2007 #1398 Del Skrevet 10. august 2007 Bra tråd med mange gode tips! Nå leser jeg The Night Watch av Sarah Waters, veldig god bok så langt. Vakkert og levende språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. august 2007 #1399 Del Skrevet 10. august 2007 ahhh... de er bra! har lest absolutt alt han har skrevet. men du burde virkelig lese dem på original-språket. forfatteren er jo kjent for sitt spesielt gode språk, og dèt er det ikke så lett å oversette Jeg leser de på orginalspråket, men oversatte av enn eller annen grunn tittelen til norsk!! Ja, kjempebra bøker, og språket er godt!! Lune, varme bøker, selv om det er krim-light! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. august 2007 #1400 Del Skrevet 10. august 2007 Og igår startet jeg på Bivirkninger, av Elin Brodin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå