Stjertmeis Skrevet 21 timer siden #12921 Del Skrevet 21 timer siden "Tøffere enn du tror" av Johanne Refseth (@Psykolog.med.sovepose) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 21 timer siden #12922 Del Skrevet 21 timer siden (endret) Jeg leser en ungdomsbok. Eragon. Er på nummer 3 da så den heter vel strengt tatt Brisingr. Leste alle med unntak av siste bok som ungdom og likte dem godt. Og siden da har det plaget meg at jeg ikke ble ferdig med serien. Så nå leser jeg hele serien på nytt for å få det ut av verden. Og jeg koser meg faktisk ordentlig! Endret 21 timer siden av Nonstop1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12923 Del Skrevet 15 timer siden Du kan kalle meg Jan av Anne Elvedal. Jeg er litt spent på denne boka. Jeg likte ungdomsbøkene hennes og jeg ble kjemperedd av barneboka hennes da jeg leste den i sommer. Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå