Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Jeg blir tydeligvis aldri ferdig med Balansekunst. Ikke det at den er dårlig, men den er bare litt for lang... Den kunne med fordel vært halvparten så tykk. Men jeg skal lese den ferdig. Har ikke evnen til å legge fra meg bøker som er påbegynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krig og fred og religion og politikk og sånn av Anne-Kath Hærland. Herlig bok!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt så mange anbefale Drageløperen, så den sto på må-lese-listen. Så leste jeg en annen bok som visstnok er litt samme greia ("likte du Drageløperen vil du elske denne!"), og den var temmelig bedriten, så nå vet jeg ikke om jeg har så lyst til å lese Drageløperen mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaploink

Eg har att berre 50 sider av Trude Marsteins Gjøre godt. Likar konseptet (ei helg i juli i ein norsk småby, sett frå perspektivet til over hundre ulike menneskje som er meir og mindre involvert i kvarandres liv. Marstein har dessutan ein veldig fin muntleg forteljarmåte.

Når eg er ferdig spørst om eg skal høyre på Linn Ullmanns Et velsignet barn, for den skulle vori levert att snart.

Edit: Skriveleif

Endret av Kaploink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt så mange anbefale Drageløperen, så den sto på må-lese-listen. Så leste jeg en annen bok som visstnok er litt samme greia ("likte du Drageløperen vil du elske denne!"), og den var temmelig bedriten, så nå vet jeg ikke om jeg har så lyst til å lese Drageløperen mer...

Hva forlagene, eller markedsavdelingene i forlagene, mener at "likner på en poppis bok" og hva folk flest synes, pleier å være to forskjellige ting...

Har også lest bøker av typen "Likte du x, liker du garantert vår nye bok", og det er sjelden like bra. En bok som er bra i egen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forlagene, eller markedsavdelingene i forlagene, mener at "likner på en poppis bok" og hva folk flest synes, pleier å være to forskjellige ting...

Har også lest bøker av typen "Likte du x, liker du garantert vår nye bok", og det er sjelden like bra. En bok som er bra i egen

Hehe, selvfølgelig hører jeg ikke etter dersom en bok blir markedsført på denne måten, men dette var anbefaling fra en venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Leser "eg vil at nokon skal vente på meg" av Anna Gavalda. Masse noveller som rører meg..tror sannelig jeg har fått meg en ny favorittforfatter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Frk. Grønn

Den gripende historien om en jomfrus endelikt - Nina Killham. Ganske morsom og enkel sommerlitteratur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med Balansekunst. Litt mye elendighet for min del.... Kaster meg nå over Norwegian Wood av Murakami.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...