Gjest Vilja :-) Skrevet 11. mars 2007 #961 Del Skrevet 11. mars 2007 Galgenfrist av Sartre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 11. mars 2007 #962 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg velger å leve. Av Sabine Dardenne. Som var 80 dager i fangenskap hos Marc Dutroux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. mars 2007 #963 Del Skrevet 11. mars 2007 Galgenfrist av Sartre ← Hvordan er den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 11. mars 2007 #964 Del Skrevet 11. mars 2007 Moongate : Suprressed finding of the U.S Space program Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vildemor Skrevet 11. mars 2007 #965 Del Skrevet 11. mars 2007 Ojj, mange sider i dette emnet Jeg leser Beatles for øyeblikket, av Lars Saabye Christensen. Den er utrolig bra! Og så morsomt skrevet! Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. mars 2007 #966 Del Skrevet 11. mars 2007 Har akkurat lest ferdig "Travels in the scriptorium" av Paul Auster. Mulig jeg hadde fått mer ut av boken hvis jeg hadde lest andre bøker av ham, og følte egentlig at jeg satt igjen med flere spørsmål enn svar (for ikke å snakke om at det var litt irriterende å lese boken og ikke skjønne noe som helst før de siste sidene), men likevel var den på en merkelig måte ganske bra og satte i gang noen interessante tanker i hodet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 12. mars 2007 #967 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg velger å leve. Av Sabine Dardenne. Som var 80 dager i fangenskap hos Marc Dutroux ← Den må du gi en tilbakemelding på når du er ferdig å lese!! Ojj, mange sider i dette emnet Jeg leser Beatles for øyeblikket, av Lars Saabye Christensen. Den er utrolig bra! Og så morsomt skrevet! Anbefales på det sterkeste. ← Definitivt! Leste den når jeg gikk i v.g.skole. Skikkelig murstein av en bok. Alle sammen akket og offet seg over den diiiigre boka som vi MÅTTE lese! Skulle jo skrive bokrapport etterpå... Måtte ta meg sammen for å begynne å lese den, men når jeg hadde først begynt var den vaskelig å legge fra seg. Meget godt skrevet! (og bokrapporten fikk jeg S på hehe..) Har lest ferdig siste til Lisa Marklund, Nobels testament. Meget god. Har en liten "pause" og leser litt "tanketom underholdning" med Anne Cat. Hærlands "Krig, fred, religion, politikk og sånn" Festlig. Artig skrevet! Den dama kan virkelig formidle snakketøyet sitt via pennen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smigul Skrevet 12. mars 2007 #968 Del Skrevet 12. mars 2007 Margit Sandemo, Sagan om Isfolket. Består av 47 tiltler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 12. mars 2007 #969 Del Skrevet 12. mars 2007 Jasså, er du en sånn en? ← Har ikke lest noe i den sjangeren før, så jeg tenkte det vr på tide. Har ikke kommet så langt, og vet ikke helt hva jeg synes ennå, men skal bli ferdig med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 12. mars 2007 #970 Del Skrevet 12. mars 2007 Nå har jeg begynt på Moon Palace av Paul Auster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepuz Skrevet 12. mars 2007 #971 Del Skrevet 12. mars 2007 Honningkrukken av gert nygårdshaug, har lest den før, og liker den veldig godt. skal prøve å få tak i hele serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 13. mars 2007 #972 Del Skrevet 13. mars 2007 Frelseren av Jo Nesbø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Freken Skrevet 13. mars 2007 #973 Del Skrevet 13. mars 2007 Frelseren av Jo Nesbø ← Den leser jeg og nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 15. mars 2007 #974 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har nettopp begynt på Anne Franks Dagbok igjen. Rugrat og jeg reiser til Amsterdam om 7 uker. Og da skal vi innom Anne Franks hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 16. mars 2007 #975 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg leser Vernon God Little av DBC Pierre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 19. mars 2007 #976 Del Skrevet 19. mars 2007 PS Jeg elsker deg! Jeg gråter og gråter....Har ikke lest så mye enda, men boken virker kjempe bra. Trist og får en til å tenke- men man kan le av mye også. Den er på Mamutt salg til 99,- nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. mars 2007 #977 Del Skrevet 19. mars 2007 PS Jeg elsker deg! Jeg gråter og gråter....Har ikke lest så mye enda, men boken virker kjempe bra. Trist og får en til å tenke- men man kan le av mye også. Den er på Mamutt salg til 99,- nå. ← Syntes denne var veldig fin da jeg leste den i sommer. (Hadde hormoner å skylde på når jeg gråt... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 19. mars 2007 #978 Del Skrevet 19. mars 2007 Drømmen om Europa, A. Stefansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 19. mars 2007 #979 Del Skrevet 19. mars 2007 Kan rapportere at Jubel av LSC ikke var så ille som antatt. Mange morsomme historier i den. Begynte på The Life and Times of the Thunderbolt Kid av Bill Bryson i går. Virker som en hyggelig bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 21. mars 2007 #980 Del Skrevet 21. mars 2007 Bleh, snart ferdig med Gullivers Reiser på engelsk. Tungt, historisk, lite spennende, Zzzzz. Jaja. da kan jeg si "Ja akkuratt som i Gullivers Reiser, blah blah blah." Det var et par ting, Men kanskje jeg ikke har forstått alle de liksom historiske lynskarpe referansene? zzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå