Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ojj, mange sider i dette emnet :)

Jeg leser Beatles for øyeblikket, av Lars Saabye Christensen.

Den er utrolig bra! Og så morsomt skrevet! Anbefales på det sterkeste. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lest ferdig "Travels in the scriptorium" av Paul Auster. Mulig jeg hadde fått mer ut av boken hvis jeg hadde lest andre bøker av ham, og følte egentlig at jeg satt igjen med flere spørsmål enn svar (for ikke å snakke om at det var litt irriterende å lese boken og ikke skjønne noe som helst før de siste sidene), men likevel var den på en merkelig måte ganske bra og satte i gang noen interessante tanker i hodet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg velger å leve.  Av Sabine Dardenne. Som var 80 dager i fangenskap hos Marc Dutroux

Den må du gi en tilbakemelding på når du er ferdig å lese!! :)

Ojj, mange sider i dette emnet  :)

Jeg leser Beatles for øyeblikket, av Lars Saabye Christensen.

Den er utrolig bra! Og så morsomt skrevet! Anbefales på det sterkeste.  :klappe:

Definitivt! Leste den når jeg gikk i v.g.skole. Skikkelig murstein av en bok. Alle sammen akket og offet seg over den diiiigre boka som vi MÅTTE lese! Skulle jo skrive bokrapport etterpå... Måtte ta meg sammen for å begynne å lese den, men når jeg hadde først begynt var den vaskelig å legge fra seg. Meget godt skrevet! (og bokrapporten fikk jeg S på :sjarmor: hehe..)

Har lest ferdig siste til Lisa Marklund, Nobels testament. Meget god. Har en liten "pause" og leser litt "tanketom underholdning" med Anne Cat. Hærlands "Krig, fred, religion, politikk og sånn" Festlig. Artig skrevet! Den dama kan virkelig formidle snakketøyet sitt via pennen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, er du en sånn en? :sjarmor:

Har ikke lest noe i den sjangeren før, så jeg tenkte det vr på tide. Har ikke kommet så langt, og vet ikke helt hva jeg synes ennå, men skal bli ferdig med den :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honningkrukken av gert nygårdshaug, har lest den før, og liker den veldig godt. skal prøve å få tak i hele serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp begynt på Anne Franks Dagbok igjen. Rugrat og jeg reiser til Amsterdam om 7 uker. Og da skal vi innom Anne Franks hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS Jeg elsker deg!

Jeg gråter og gråter....Har ikke lest så mye enda, men boken virker kjempe bra. Trist og får en til å tenke- men man kan le av mye også. Den er på Mamutt salg til 99,- nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
PS Jeg elsker deg!

Jeg gråter og gråter....Har ikke lest så mye enda, men boken virker kjempe bra. Trist og får en til å tenke- men man kan le av mye også. Den er på Mamutt salg til 99,- nå.

Syntes denne var veldig fin da jeg leste den i sommer. (Hadde hormoner å skylde på når jeg gråt... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan rapportere at Jubel av LSC ikke var så ille som antatt. Mange morsomme historier i den. :)

Begynte på The Life and Times of the Thunderbolt Kid av Bill Bryson i går. Virker som en hyggelig bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleh, snart ferdig med Gullivers Reiser på engelsk. Tungt, historisk, lite spennende, Zzzzz. Jaja. da kan jeg si "Ja akkuratt som i Gullivers Reiser, blah blah blah." Det var et par ting, Men kanskje jeg ikke har forstått alle de liksom historiske lynskarpe referansene? zzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...