Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Gjest Maksprell

"Saman er ein mindre aleine" av Anna Gavalda.

Rett og slett ei nydelig bok! Handler om 4 personer som møtes. Handlingen foregår i Paris :hjerte:

Tror det er snakk om å lage film av boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sue Monk Kidd, Bienes hemmelige liv. Super bok...får meg til både le og gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Patricia Cornwell - The Last Precinct. Alle hennes bøker har vært utrolig fengende, akkurat slik jeg liker de, men denne er litt treig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historikeren . Husker ikke forfatteren.

Samme her Forfatteren heter Elisabeth Kostova... Men har lest Bram Stoker Dracula i mellomtiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som hater kvinner - Stieg Larsson

Har ikke kommet så godt i gang ennå, så jeg vet ikke om den er særlig bra.

Jeg har akkurat lest ferdig "Menn som hater kviner" og "jenta som lekte med ilden" - det er noe av det beste jeg har lest på veldig lenge!

Råspennende historie, intelligent plot, fengende personer du blir vedilg opptatt av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Talula

"Erobreren" av Jan Kjærstad, og "Krig og fred og religion og politikk og sånn" av Anne Kat Hærland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubel av Lars Saabye Christensen. Tam etter ca. 50 sider. Avventer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat lest ferdig "Menn som hater kviner" og "jenta som lekte med ilden" - det er noe av det beste jeg har lest på veldig lenge!

Råspennende historie, intelligent plot, fengende personer du blir vedilg opptatt av!

Begynner å bli bra nå, men jeg var veldig forvirret i begynnelsen. Klarte ikke å holde karakterene fra hverandre og det var litt for mange handlinger å holde styr på for en stakkar som kun leser på senga om kvelden. Men nå begynner jeg å få kontroll og da ble boka myye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver meg på Don Quijote for tredje gang. En ufattelig kjedelig bok hittil, men det er jo en bok man bør ha lest.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver meg på Don Quijote for tredje gang. En ufattelig kjedelig bok hittil, men det er jo en bok man bør ha lest.. ;)

Ja, den er tidvis temmelig treg, men også ganske morsom innimellom. ;) Verdt bryet synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på serien til Per Wahlöö og Maj Sjöwall

Roman om en forbrytelse: Første boken er Roseanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...