Gjest Maksprell Skrevet 1. mars 2007 #921 Del Skrevet 1. mars 2007 "Saman er ein mindre aleine" av Anna Gavalda. Rett og slett ei nydelig bok! Handler om 4 personer som møtes. Handlingen foregår i Paris Tror det er snakk om å lage film av boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya Skrevet 1. mars 2007 #922 Del Skrevet 1. mars 2007 Trynefaktoren av Torgrim Eggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsRP Skrevet 1. mars 2007 #923 Del Skrevet 1. mars 2007 "Anybody out there" av Marian Keyes. Fantastisk beskrivelse av sorg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 2. mars 2007 #924 Del Skrevet 2. mars 2007 Sue Monk Kidd, Bienes hemmelige liv. Super bok...får meg til både le og gråte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 2. mars 2007 #925 Del Skrevet 2. mars 2007 Erlend Loe - Naiv Super Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 2. mars 2007 #926 Del Skrevet 2. mars 2007 The timetravellers wife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 2. mars 2007 #927 Del Skrevet 2. mars 2007 Patricia Cornwell - The Last Precinct. Alle hennes bøker har vært utrolig fengende, akkurat slik jeg liker de, men denne er litt treig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 4. mars 2007 #928 Del Skrevet 4. mars 2007 The timetravellers wife ← Jeg også. Av Audrey Niffenegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gizmoo Skrevet 5. mars 2007 #929 Del Skrevet 5. mars 2007 Historikeren . Husker ikke forfatteren. ← Samme her Forfatteren heter Elisabeth Kostova... Men har lest Bram Stoker Dracula i mellomtiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 5. mars 2007 #930 Del Skrevet 5. mars 2007 Den lille prinsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irie Skrevet 5. mars 2007 #931 Del Skrevet 5. mars 2007 "En kort historie om traktoren i Ukraina" - Marina Lewycka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 6. mars 2007 #932 Del Skrevet 6. mars 2007 Menn som hater kvinner - Stieg Larsson Har ikke kommet så godt i gang ennå, så jeg vet ikke om den er særlig bra. ← Jeg har akkurat lest ferdig "Menn som hater kviner" og "jenta som lekte med ilden" - det er noe av det beste jeg har lest på veldig lenge! Råspennende historie, intelligent plot, fengende personer du blir vedilg opptatt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. mars 2007 #933 Del Skrevet 6. mars 2007 D.L. Smith: "Miraklene i Santo Fico". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 6. mars 2007 #934 Del Skrevet 6. mars 2007 "Erobreren" av Jan Kjærstad, og "Krig og fred og religion og politikk og sånn" av Anne Kat Hærland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. mars 2007 #935 Del Skrevet 6. mars 2007 Jubel av Lars Saabye Christensen. Tam etter ca. 50 sider. Avventer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. mars 2007 #936 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har akkurat lest ferdig "Menn som hater kviner" og "jenta som lekte med ilden" - det er noe av det beste jeg har lest på veldig lenge! Råspennende historie, intelligent plot, fengende personer du blir vedilg opptatt av! ← Begynner å bli bra nå, men jeg var veldig forvirret i begynnelsen. Klarte ikke å holde karakterene fra hverandre og det var litt for mange handlinger å holde styr på for en stakkar som kun leser på senga om kvelden. Men nå begynner jeg å få kontroll og da ble boka myye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 7. mars 2007 #937 Del Skrevet 7. mars 2007 Brand -Ibsen Gullivers reiser - Swift Engelsk Historie enkel Norsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 7. mars 2007 #938 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg prøver meg på Don Quijote for tredje gang. En ufattelig kjedelig bok hittil, men det er jo en bok man bør ha lest.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. mars 2007 #939 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg prøver meg på Don Quijote for tredje gang. En ufattelig kjedelig bok hittil, men det er jo en bok man bør ha lest.. ← Ja, den er tidvis temmelig treg, men også ganske morsom innimellom. Verdt bryet synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 7. mars 2007 #940 Del Skrevet 7. mars 2007 Har begynt på serien til Per Wahlöö og Maj Sjöwall Roman om en forbrytelse: Første boken er Roseanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå