Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For litt siden leste jeg "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd, og var vel ikke videre begeistret. Helt ok, men ikke mer.

Har akkurat lest ferdig "I morgen var jeg alltid en løve" av Arnhild Lauveng, en sterk og utrolig god bok!!

Nå har jeg akkurat begynt på "Idioten" av Fjodor Dostovjeskii

Endret av Rainbow Brite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest en ganske så dyster bok (Garps bok), har jeg funnet en jeg forventer er meget overfladisk, nemlig: Djevelen går i Prada.

(Har ikke sett filmen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To kill a mockingbird likte jeg godt.

Har etterpå lest Fluenes herre - William Golding. Den likte jeg også, ganske brutal til å være utgitt som ungdomssbok, og temmelig "oppbyggende" uten å bli platt. Riktig spennede mot slutten. :)

Nå leser jeg The last juror - John Grisham, nettopp begynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har etterpå lest Fluenes herre - William Golding. Den likte jeg også, ganske brutal til å være utgitt som ungdomssbok, og temmelig "oppbyggende" uten å bli platt. Riktig spennede mot slutten. :)

Virkelig bra bok! Anbefales på det sterkeste! Portretterer menneskenes samfunn ganske brutalt, men likevel sannferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en (lei?) tendens til å lese flere bøker parallellt; akkurat nå leser jeg "To kill a mockingbird" (Harper Lee), "Rødsonen" (Gert Nygårdshaug) og "I skyggen av små menn midt på dagen" (Hans Petter Blad).

Liker forskjellige typer bøker avhengig av humør, så fint å ha noe å bytte på. Men det skal sies, leser som regel ut en bok i løpet av et par kvelder, så de blir ikke liggende så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leser jeg den siste til Gunnar Staalesen (har aldri fått med meg hva den heter selv om jeg ser omslaget hver dag) og Berlinerpoplene av Anne B. Ragde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...