Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Chaos, Creativity and Cosmic Consciousness av Rupert Sheldrake, Terence McKenna og Ralph Abraham.

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kommet litt over halvveis i "After You" av Jojo Moyes. Og som med alle andre bøker skrevet av henne, så liker jeg den kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Raindrops skrev:

Chaos, Creativity and Cosmic Consciousness av Rupert Sheldrake, Terence McKenna og Ralph Abraham.

Var den bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops
23 minutter siden, Guarana skrev:

Var den bra? 

Leser den akkurat nå og har ikke kommet så veldig langt, så litt tidlig å si. Men det er interessante synspunkter de presenterer iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Stolpesnø" av Marit Reiersgård. Er ca. 50 sider inn i boka, og allerede tror jeg at jeg har peilet meg inn i riktig retning i forhold til "løsningen", men det har ikke så mye å si, for språket og fortellerteknikken er utrolig bra! Lavmælt og god krim, et friskt pust for min del i mellom all den brutale og voldelige krimmen som finnes der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det siste jurymedlemmet" av John Grisham. Har akkurat begynt på den. Digger Grisham. Fantastisk hvordan han får hver eneste bok til å ha en komplisert, troverdig og spennende historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med The Magicians av Lev Grossman og skal begynne på neste bok i trilogien. Ganske begeistret, litt skuffet, men hadde nok veldig høye forventninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 timer siden, Miss_Sunshine* skrev:

"Stolpesnø" av Marit Reiersgård. Er ca. 50 sider inn i boka, og allerede tror jeg at jeg har peilet meg inn i riktig retning i forhold til "løsningen", men det har ikke så mye å si, for språket og fortellerteknikken er utrolig bra! Lavmælt og god krim, et friskt pust for min del i mellom all den brutale og voldelige krimmen som finnes der ute.

Jeg likte også denne, og de to oppfølgerne er også veldig bra!
:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått dilla på Philippa Gregory sine bøker :fnise: Jeg har lest to allerede og er nå nesten ferdig med Den blå hertuginnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bok om marka. Skal ta med meg denne når jeg skal overnatte der ute fra mandag til tirsdag😊

Screenshot_2016-08-21-13-13-28.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullførte nylig Inflammasjon av Gro Dahle,

så i dag startet jeg med bok nr 3 i Innsirkling som jeg har spart og spart på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...