Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Følger med i serien om Ingebjørg Olavsdatter av Frid Ingultad, så jeg holder på med siste bok der.

I jula leste jeg Yrke:Prinsesse av Katarina Hurtig.

Skal begynne på Afrika-en vakker dag av Tomm Kristensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Umberto Eco, Focaults pendel, 2. forsøk :sjenert:

Og Dostojevskijs Forbrytelse og straff

Kompani Orheim likte jeg også utrolig godt. Det samme med bøkene til Elisabeth George :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi, de druknede" av den danske forfatteren Carsten Jensen. Har kommet halvveis, og liker den kjempegodt, anbefales.

Tenkte å begynne på "Saabyes sirkus" etterpå, fikk den fra Bokklubben i dag.

Endret av Hubble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umberto Eco, Focaults pendel, 2. forsøk  :sjenert:

Åååå favorittboka mi! Eg har lese ho to gongar, det står så mykje der at eg følte det ikkje var nok å lese ho berre ein gong. Så ikkje gje opp! -Snart får eg vel byrje på gang nr 3, for no er det eit par år sidan sist :)

For tida leser eg Helene Uri si bok "De beste blant oss", mest pga at det handlar litt om mitt fagmiljø på universitetet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk på jakt etter De beste blant oss i dag, hørte at den var kommet i paperback. Men jeg fant den ikke, og kjøpte Umberto Eco i stedet. Ganske sikker på at jeg må lese den flere ganger, har akkurat samme opplevelsen med Rosens navn, også en fantastisk bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hittil i år har jeg lest "Berlinerpoplene" og "Eremittkrepsene" av Anne B. Rogde. Fantastisk lesing og de ble unnagjorte på henholdsvis 1 og 2 dager.

Men den siste boka jeg har lest og som jeg ble ferdig med for 10 dager siden, er "Endelig ikke røyker" av Allen Carr.

Og siden har jeg holdt meg, og anser meg nå som totalt ferdig med røyk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser "Dødens drabanter" av Gunnar Staalesen. Spennende bok!

Og så hører jeg "Krig og fred og religion og sånt" med Anne Kat. Hærland på lydbok. Underholdende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hittil i år har jeg lest "Berlinerpoplene" og "Eremittkrepsene" av Anne B. Rogde. Fantastisk lesing og de ble unnagjorte på henholdsvis 1 og 2 dager.

Men den siste boka jeg har lest og som jeg ble ferdig med for 10 dager siden, er "Endelig ikke røyker" av Allen Carr.

Og siden har jeg holdt meg, og anser meg nå som totalt ferdig med røyk!!

:klappe:

Det er en fantasitisk bok det der, jeg leste den i januar ifjor m/god effekt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...