Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Jeg holder FORTSATT på med Min Kamp 1 av Knausgård. Jeg har ikke slitt så mye med å komme meg gjennom en bok i hele mitt liv, inkludert alt jeg har måttet lese i skolesammenheng. Kjedelig! Det blir en lykkens dag når jeg endelig lukker boka og slipper å lese et ord til av denne pompøse forfatteren igjen noensinne.

Puh! Godt å få det ut :sjenert:

Endret av LadyB
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spinell

Jeg holder FORTSATT på med Min Kamp 1 av Knausgård. Jeg har ikke slitt så mye med å komme meg gjennom en bok i hele mitt liv, inkludert alt jeg har måttet lese i skolesammenheng. Kjedelig! Det blir en lykkens dag når jeg endelig lukker boka og slipper å lese et ord til av denne pompøse forfatteren igjen noensinne.

Puh! Godt å få det ut :sjenert:

Hvorfor leser du den da?

(Eneste grunn jeg kan tenke meg er for å ha et grunnlag å kritisere Knausgård på - har gjort liknende med andre bøker før, inntil jeg konkluderte med at det var bortkastet tid, for meg i alle fall :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Er nettopp ferdig med Gjenferd av Nesbø, og for å være helt ærlig så var den ikke så bra som hypen skulle tilsi. Ikke dårlig, men ikke fantastisk. Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men det var noe med boken jeg ikke likte.

Nå holder jeg på med Vårlik av Mons Kallentoft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leslie Stella- Moteslaver

Kommet til side 114, og venter på at boka skal fenge.

Any minute now.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat begynt på The Southern Vampire Mysteries - The Sookie Stackhouse Novels av Charlaine Harris. Er nå på første bok Dead Until Dark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt på The Southern Vampire Mysteries - The Sookie Stackhouse Novels av Charlaine Harris. Er nå på første bok Dead Until Dark.

Holder nå på med andre bok. Living Dead In Dallas. Jeg er veldig glad i TV-serien, og er overrasket over at bøkene fortsatt er underholdene til tross for at jeg kjenner historien i store trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser A short history of nearly everything av Bill Bryson. Er nettopp begynt, men liker den allerede. Kan anbefales om man er nysgjerrig av natur :-)

Holder nå på med andre bok. Living Dead In Dallas. Jeg er veldig glad i TV-serien, og er overrasket over at bøkene fortsatt er underholdene til tross for at jeg kjenner historien i store trekk.

Jeg har lest hele serien, og selv om det ikke akkurat er stor litteratur så er de veldig fengende! :-)

Endret av Tøsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slangebæreren av Unni Lundell.

Hvis du liker Unni Lindell, så anbefaler jeg sørgekåpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest hele serien, og selv om det ikke akkurat er stor litteratur så er de veldig fengende! :-)

Ja, dette er jo uten tvil hjernedød underholdning. Men noen ganger er det akkurat det man trenger.

Nå leser jeg bok tre - Club Dead. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...