LadyB Skrevet 24. juni 2011 #4721 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Jeg holder FORTSATT på med Min Kamp 1 av Knausgård. Jeg har ikke slitt så mye med å komme meg gjennom en bok i hele mitt liv, inkludert alt jeg har måttet lese i skolesammenheng. Kjedelig! Det blir en lykkens dag når jeg endelig lukker boka og slipper å lese et ord til av denne pompøse forfatteren igjen noensinne. Puh! Godt å få det ut Endret 24. juni 2011 av LadyB 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. juni 2011 #4722 Del Skrevet 24. juni 2011 JO Nesbø - Panserhjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 24. juni 2011 #4723 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg holder FORTSATT på med Min Kamp 1 av Knausgård. Jeg har ikke slitt så mye med å komme meg gjennom en bok i hele mitt liv, inkludert alt jeg har måttet lese i skolesammenheng. Kjedelig! Det blir en lykkens dag når jeg endelig lukker boka og slipper å lese et ord til av denne pompøse forfatteren igjen noensinne. Puh! Godt å få det ut Hvorfor leser du den da? (Eneste grunn jeg kan tenke meg er for å ha et grunnlag å kritisere Knausgård på - har gjort liknende med andre bøker før, inntil jeg konkluderte med at det var bortkastet tid, for meg i alle fall ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 24. juni 2011 #4724 Del Skrevet 24. juni 2011 Er nettopp ferdig med Gjenferd av Nesbø, og for å være helt ærlig så var den ikke så bra som hypen skulle tilsi. Ikke dårlig, men ikke fantastisk. Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men det var noe med boken jeg ikke likte. Nå holder jeg på med Vårlik av Mons Kallentoft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juni 2011 #4725 Del Skrevet 24. juni 2011 Leslie Stella- Moteslaver Kommet til side 114, og venter på at boka skal fenge. Any minute now.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. juni 2011 #4726 Del Skrevet 24. juni 2011 Øya av Victoria Hislop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 24. juni 2011 #4727 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg leser The Alchemist av Paulo Coelho. Vet ikke helt hva jeg synes om den enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 25. juni 2011 #4728 Del Skrevet 25. juni 2011 Madame de Pompadour av Herman Lindqvist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 25. juni 2011 #4729 Del Skrevet 25. juni 2011 Det tapte symbol av Dan Brown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 25. juni 2011 #4730 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg har akkurat begynt på The Southern Vampire Mysteries - The Sookie Stackhouse Novels av Charlaine Harris. Er nå på første bok Dead Until Dark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 27. juni 2011 #4731 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg har akkurat begynt på The Southern Vampire Mysteries - The Sookie Stackhouse Novels av Charlaine Harris. Er nå på første bok Dead Until Dark. Holder nå på med andre bok. Living Dead In Dallas. Jeg er veldig glad i TV-serien, og er overrasket over at bøkene fortsatt er underholdene til tross for at jeg kjenner historien i store trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tipo Skrevet 27. juni 2011 #4732 Del Skrevet 27. juni 2011 Nådens Omkrets av Jørgen Brekke Har nettopp startet men den virker veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 27. juni 2011 #4733 Del Skrevet 27. juni 2011 Prosessen av Franz Kafka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøsen Skrevet 27. juni 2011 #4734 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Jeg leser A short history of nearly everything av Bill Bryson. Er nettopp begynt, men liker den allerede. Kan anbefales om man er nysgjerrig av natur :-) Holder nå på med andre bok. Living Dead In Dallas. Jeg er veldig glad i TV-serien, og er overrasket over at bøkene fortsatt er underholdene til tross for at jeg kjenner historien i store trekk. Jeg har lest hele serien, og selv om det ikke akkurat er stor litteratur så er de veldig fengende! :-) Endret 27. juni 2011 av Tøsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanderay Skrevet 28. juni 2011 #4735 Del Skrevet 28. juni 2011 The Distant Hours av Kate Morton. Er akkurat begynt, men så langt veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 28. juni 2011 #4736 Del Skrevet 28. juni 2011 Slangebæreren av Unni Lundell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 28. juni 2011 #4737 Del Skrevet 28. juni 2011 Ulveøyne bok 16 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 28. juni 2011 #4738 Del Skrevet 28. juni 2011 Slangebæreren av Unni Lundell. Hvis du liker Unni Lindell, så anbefaler jeg sørgekåpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. juni 2011 #4739 Del Skrevet 29. juni 2011 Døden ved vann - Torkil Damhaug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 29. juni 2011 #4740 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg har lest hele serien, og selv om det ikke akkurat er stor litteratur så er de veldig fengende! :-) Ja, dette er jo uten tvil hjernedød underholdning. Men noen ganger er det akkurat det man trenger. Nå leser jeg bok tre - Club Dead. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå