Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

harry potter og de vises stein. :D første gang jeg leser den på norsk, haha. jeg måtte prøve den! boken er faktisk en del av min barndom.

lilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Armule

"Leser" fortsatt på Game of Thrones.. Men ble veldig sidetrack'a etter at noen viste meg Ian Irvine's Well of Echoes! Så første boka er ferdiglest (Geomancer), og neste står for tur..selv om jeg egentlig burde skynde meg å lese Game of Thrones før den kommer på tv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Consumer Behavoir av Shiffman, Kanuk og Hansen. Skal snart legge fra meg den, og fortsette på Management Accounting for Business av Drury!

JIPPI!! Gleder meg til eksamen er over, så jeg kan åpne en bok jeg faktisk har lyst til å lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, denne skal jeg følge med på! Har ikke lest på noen år nå..leser hobbiten nå, greit å starte med den følte jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silvermist

Åh, denne skal jeg følge med på! Har ikke lest på noen år nå..leser hobbiten nå, greit å starte med den følte jeg :)

Jeg misunner deg som skal lese den for første gang!

Det skulle vært mulig å slette gode bøker fra minnet, så man kunne lese dem for første gang om og om igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner deg som skal lese den for første gang!

Det skulle vært mulig å slette gode bøker fra minnet, så man kunne lese dem for første gang om og om igjen :jepp:

Ja..vil gjerne slette ringenes herre jeg, helt fantastisk å lese..og sitte og lure på hvordan entene ser ut :)

Endret av LilleCa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg skal starte på "Honningfellen" av Unni Lindell i kveld :) Gler meg, har likt dei fleste av bøkene hennar veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den glemte hagen" av Kate Morton. Akkurat startet, så jeg har ikke fått noe inntrykk av den ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...