AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #4481 Del Skrevet 20. februar 2011 LLeser "The Culture Code" av Clotaire Rapaille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 20. februar 2011 #4482 Del Skrevet 20. februar 2011 "All the pretty horses" av Cormac McCartney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. februar 2011 #4483 Del Skrevet 20. februar 2011 "All the pretty horses" av Cormac McCartney Hvordan er denne boka? Har lest "Ikke et land for gamle menn" av samme forfatter. Det føltes som å lese et film-manus. Og filmen "All the pretty horses" har jeg jo sett. En film man ikke glemmer så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 20. februar 2011 #4484 Del Skrevet 20. februar 2011 "Forsoningen" av Karen Kingsbury Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 22. februar 2011 #4485 Del Skrevet 22. februar 2011 Begynte seint i går kveld på "Parfymen", av Patrick Süskind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar 2011 #4486 Del Skrevet 22. februar 2011 Har akkurat lest ferdig Eat, Pray, Love, den var... Tja... delen hvor hun i Italia og Bali var underholdene. Den delen hvor hun er i India.... BORRING!!! Men nå.... Havets Katedral leser jeg jeg nå. Absolutt facinerende fra første side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 22. februar 2011 #4487 Del Skrevet 22. februar 2011 The Bell Jar av Sylvia Plath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 22. februar 2011 #4488 Del Skrevet 22. februar 2011 Markens grøde var ganske artig, faktisk, så vidt eg kan hugse. Nokre år sida eg las den no. Men litt merkelege hovupersonar Det går faktisk ganske bra Skal nok klare å lese den ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. februar 2011 #4489 Del Skrevet 22. februar 2011 Det går faktisk ganske bra Skal nok klare å lese den ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 23. februar 2011 #4490 Del Skrevet 23. februar 2011 En dåre fri av Beate Grimsrud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. februar 2011 #4491 Del Skrevet 23. februar 2011 Mørkemannen av Unni Lindell. Er berre på starten, litt treig foreløpig, får håpe den blir meir spennande etterkvart. Har likt dei fleste andre bøkene eg har lest av same forfattar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 24. februar 2011 #4492 Del Skrevet 24. februar 2011 Hva er grunnen til at mange av dere leser så mange bøker på en gang? Og nei, tenker ikke på pensum bøker, det blir noe helt anna.. Jeg er en sånn som leser mange bøker på en gang jeg kan jo bare svare for meg selv, men jeg har en tendens til å legge fra meg en bok hvis jeg synes den er kjedelig og begynne på en annen. En del av bøkene jeg legger fra meg tenker jeg likevel at jeg "må" fullføre siden de er holdt for å være veldig gode eller fordi jeg tror det vil ta seg opp eller noe sånt. Utålmodighet er nok stikkordet for meg Nå skal jeg starte på Post Office av Charles Bukowski, men eeegentlig leser jeg Catch 22 av Joseph Heller, Alt blir klart og betydelig av Jonathan Safran Foer og Iran våkner av Shirin Ebadi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 24. februar 2011 #4493 Del Skrevet 24. februar 2011 Leser Invisible (Paul Auster) og Gift (Kielland). I tillegg har jeg noen kriminologibøker jeg saaakte jobber meg gjennom. Som svar til PepsiMax: Jeg liker å bytte mellom forskjellige bøker for å gi hodet mitt litt variasjon. Noen bøker er veldig tunge å lese, og da kan det være greit å bytte til noe enklere. Videre vil ulikt humør kreve ulike bøker, og det som egner seg som sengelektyre er ikke nødvendigvis stimulerende nok til at jeg orker lese det ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. februar 2011 #4494 Del Skrevet 24. februar 2011 Eg les aldri fleire bøker på ein gong - likar å fullføre ei bok før eg startar på ei ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 24. februar 2011 #4495 Del Skrevet 24. februar 2011 Haikerens guide til galaksen. Leser meg igjennom serien og er på "livet, universet og alt mulig" (bok nr. 3 tror jeg). Har lest dem før. Storkoser meg. Har en pause fra Nina Karin Monsens siste utgivelse. Den er nok for spesielt interesserte, men hittil liker jeg den veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikkfrelst Skrevet 27. februar 2011 #4496 Del Skrevet 27. februar 2011 Akkurat nå leser jeg "Jeg tenker nok du skjønner det sjøl". Rørende bok som virkelig får deg til å tenke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 27. februar 2011 #4497 Del Skrevet 27. februar 2011 stephen kin sin Salems'lot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 27. februar 2011 #4498 Del Skrevet 27. februar 2011 Pinnsvinets eleganse av Muriel Barbery. Har ikke kommet så langt at jeg synes den så fantastisk som mange skal ha det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 28. februar 2011 #4499 Del Skrevet 28. februar 2011 Candide av Voltaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. februar 2011 #4500 Del Skrevet 28. februar 2011 Glede av Karen Kingsbury Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå