Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Perdido Street Station, av China Miéville. Veldig positivt overrasket. Hadde forventet noe litt lignende Gormenghast-bøkene, som var gode men for tunge til å virkelig nytes, men denne bare drar meg inn i historien og holder meg der. Kommer sannsynligvis til å lete etter mer av samme forfatter når jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arsenikk tårnet av Anne B.Ragde, Skjult mønster av Andre Bjerke og Dødsjakt i Lousiana av Charlaine Harris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

I går leste jeg boken "Hekta", en biografi om Ronni Le Tekrø. Nå skal jeg lese videre på andre boken i fantasy-serien A Song of Ice and Fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest fr21_5ffdsa

Sidenjeg selv er så glad i å lese bøker er jeg nysgjerrig på hva andre leser/har lest til enhver tid.

Jeg har selv akkurat avsluttet en bok av Anne B Ragde som heter "En tiger for en engel"

den anbefales virkelig, flott skrevet som alle Ragdes bøker

Nå har jeg begynt på en romanserie som heter "Bergfoss" Måtte bare ha noe enkel undeholdning som ikke krever så mye tankevirksomhet i en travel hverdag....og det funker.

Ulovlig norsk av Maria Amelie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lur:

Kor har du fått tak i henne?

Whops, meinte sjølvsagt Dead in the Family. :klaske:

Satt å leste om dei forskjellige bøkene, så blei nok litt forvirra, spesielt sidan Dead Reckoning ikkje kjem ut før i mai. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...