Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste Predikanten av Camilla Läckberg ut i helga, og skal nå begynne på Steinhuggeren! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp lest ut:

* "Noen kjenner mitt navn" av Lawrence Hill. Om slaver fra afrika til Usa på 1700-1800 tallet..

* "Barnepiken" av Kathryn Stocket. Om sorte hushjelper og hvite sørstatsfruer, Missippi 1960-årene..(Debutroman)

Og jeg syns begge var så bra! :jepp: Jeg ble så engasjert i temaene liksom. Og nå har jeg så fryktelig lyst til å lese mer, spesielt fra sørstatene på den tiden.. Noen som har tips til hvordan jeg kan finne de rette forfatterene og bøkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Blood Promises av Richelle Mead,- fjerde boka i Vampire Academy serien... Den femte boka kommer 1.august og jeg er totalt avhengig! Supert lesestoff! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cipheria

Thomas Covenant- the Unbeliever

Thomas Covenant, an embittered and cynical writer, afflicted with leprosy and shunned by society, is fated to become the heroic savior of The Land, a alternate world. In six novels published between 1977 and 1983, he struggles against the satanic Lord Foul, "The Despiser" who intends to escape the bondage of the physical universe and wreak revenge upon his arch-enemy.

Endret av Cipheria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thomas Covenant- the Unbeliever

Merkelig bok, jeg har lest hele serien og vet ikke om jeg ble helt klok på dem, men men de var IKKE så dårlige at jeg la dem fra meg ihvertfall.

Jeg holder nå på med Path of Daggers fra Wheel of Time-serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cipheria

Leste ferdig bok nr 1 i dag og skal begynne på 2 i morgen. Er ganske spent på hvordan det kommer til å utvikle seg. Liker Covenanten, han er en interessant karakter.

Vet ikke hva jeg syns før jeg har lest en bok eller to til, tror jeg. Det virker lovende. Det meste Covenant tenker og gjør er troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt et lite Stephen King-maraton i sommer, begynte med en novellesamling (Skeleton Crew), fortsatte med It og Desperation, og holder på The Tommyknockers nå.

Sikkert ikke nobels litteraturprisgreier, men strålende sommerlesning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på Regines bok- En ung jentes siste ord i natt, og nå har jeg lest den ut. Nydelig, rørende og opprivende historie.

Vel, skal fortsette videre på Ulykkesfuglen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...