Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg holder på å lese sagaen om isfolket. Igjen! Har lest den ca fire ganger før :)

Jeg elsker den serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

George R.R. Martin - A Game og Thrones. Første bok i A Song of Ice and Fire-serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal anten starte på "Can you keep a secret?" av Sophie Kinsella eller "Midtvinterblod" av Mons Kallentoft.

Er i krimhumør så det vert nok den siste... :) Har akkurat lese Åsa Träff og Camilla Grebe med "En slags fred". Gløymte å avbestille den i Bokklubben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril

I går leste jeg en fantastisk fin bok; "Meg eier ingen" av Åsa Linderborg. Om boka kan man lese:

"Åsas pappa arbeider som herder på metallverket i Västerås. Han har de fineste blomstene på balkongen, men starter dagen med å kaste opp gårsdagens øl. Han setter av Åsa i mørket utenfor barnehagen, så hun kan vente der til de åpner. Og hun synes han er verdens beste pappa.

Meg eier ingen er Åsa Linderborgs fortelling om dyp kjærlighet til en alenepappa som hun samtidig skammet seg over, om klassetilhørighet og alkoholens makt."

Sjeldent jeg leser bøker, fordi jeg blir så oppslukt og antisosial. Fungerer sjeldent når man skal leve i en familie og ikke klarer å legge fra seg bøker for å gå på do engang :)

Vil imidlertid anbefale denne til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig ferdig med mursteinen Seiersherrene (som jeg har klaget mye om her inne :P ), så nå har jeg begynt med litt lett og god chick-lit; Bill.mrk. Hushjelp søkes, av Sophie Kindella :D Sidene flyr unna! Perfekt strandbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med "skumringstimen" og er halveis i " nattefokk" av Johan Theorin. veldig bra bøker :-) klarer ikke å legge fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...