Gjest Kate :) Skrevet 20. juni 2010 #4041 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg elsker New York av Lindsey Kelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sign Skrevet 20. juni 2010 #4042 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Siste natt i Twisted River av John Irving. Fantastiks bok! Som alle bøkene fra Irving Endret 20. juni 2010 av Sign Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. juni 2010 #4043 Del Skrevet 21. juni 2010 Dear John - Nicholas Sparks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. juni 2010 #4044 Del Skrevet 21. juni 2010 Dead in the Family (nyeste True Blood-bok ) av Charlaine Harris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. juni 2010 #4045 Del Skrevet 21. juni 2010 Havfruestolen av Sue Monk Kidd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_kari Skrevet 21. juni 2010 #4046 Del Skrevet 21. juni 2010 Sophie's World – Jostein Gaarder Jeg er nemlig en av de få som ikke leste den som barn :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 21. juni 2010 #4047 Del Skrevet 21. juni 2010 Begynte på bok 2 i serien: Vampire Academy av Richelle Mead, altså: Frostbite. Bra serie, bok som jeg ikke kan legge fra meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 21. juni 2010 #4048 Del Skrevet 21. juni 2010 Assegai; Wilbur Smith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. juni 2010 #4049 Del Skrevet 24. juni 2010 Kristopher Schau - På vegne av venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 24. juni 2010 #4050 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg holder fortsatt på med Seierherrene av Roy Jacobsen! Har holdt på med den i over en måned og er fortsatt bare på side 80.... kan virkelig ikke skjønne at folk synes denne er så fantastisk, men jeg klarer bare ikke slutte å lese bøker jeg har begynt på! (Bortsett fra Sofies verden). Når skal denne boka ta seg opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 24. juni 2010 #4051 Del Skrevet 24. juni 2010 Drømmehjerte av Cecilia Samartin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 24. juni 2010 #4052 Del Skrevet 24. juni 2010 "Den afrikanske farm" av Karen Blixen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 24. juni 2010 #4053 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg holder fortsatt på med Seierherrene av Roy Jacobsen! Har holdt på med den i over en måned og er fortsatt bare på side 80.... kan virkelig ikke skjønne at folk synes denne er så fantastisk, men jeg klarer bare ikke slutte å lese bøker jeg har begynt på! (Bortsett fra Sofies verden). Når skal denne boka ta seg opp? Jeg hærer på lydboka og har hørt på i en evighet. Tror jeg har et par timer igjen. Den varer og varer og varer i det uendelige. Selve innholdet er greit nok, men den er langdryg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipheria Skrevet 25. juni 2010 #4054 Del Skrevet 25. juni 2010 1984 - Eric A Blair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 25. juni 2010 #4055 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg hærer på lydboka og har hørt på i en evighet. Tror jeg har et par timer igjen. Den varer og varer og varer i det uendelige. Selve innholdet er greit nok, men den er langdryg. Huff.... og jeg som ikke liker innholdet, engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 25. juni 2010 #4056 Del Skrevet 25. juni 2010 Huff.... og jeg som ikke liker innholdet, engang! Det er lov å legge fra seg bøker man ikke liker. Jeg leser som regel bøkene ferdig selv om jeg synes de er dårlige, men enkelte bøker kommer man seg bare ikke gjennom. Du kan jo lese litt til, men det er ikke noe vits i å pibe seg gjennom bøker heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #4057 Del Skrevet 26. juni 2010 Leser egentlig fire samtidig, men den jeg leste i for litt siden var gå, eller kunsten å leve et vilt og poetisk liv, av Tomas Espedal. Par av bøkene jeg leser, har jeg lest før. Par har jeg lånt. Vet ikke hvorfor jeg leser flere bøker samtidig, er litt avhengig av dagsform og humør og praktisk er det jo, og føler jeg får utbytte av bøkene på en annen måte enn å lese fra perm til perm selv om jeg liker det også. Men leser ikke to kriminalromaner på samme tid, om det ikke er et langt sprang mellom handling, tid og sted og skrivemåte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 26. juni 2010 #4058 Del Skrevet 26. juni 2010 Leser egentlig fire samtidig, men den jeg leste i for litt siden var gå, eller kunsten å leve et vilt og poetisk liv, av Tomas Espedal. Par av bøkene jeg leser, har jeg lest før. Par har jeg lånt. Vet ikke hvorfor jeg leser flere bøker samtidig, er litt avhengig av dagsform og humør og praktisk er det jo, og føler jeg får utbytte av bøkene på en annen måte enn å lese fra perm til perm selv om jeg liker det også. Men leser ikke to kriminalromaner på samme tid, om det ikke er et langt sprang mellom handling, tid og sted og skrivemåte. Jeg pleier også å lese flere bøker samtidig. Hva jeg liker å lese varierer i forhold til dagsform og humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipheria Skrevet 27. juni 2010 #4059 Del Skrevet 27. juni 2010 The Nothing That Is - A Natural History of Zero av Robert Kaplan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 27. juni 2010 #4060 Del Skrevet 27. juni 2010 Akkurat nå holder jeg på med "Vann til elefantene" av Sara Gruen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå