Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siste natt i Twisted River av John Irving. Fantastiks bok! Som alle bøkene fra Irving

Endret av Sign
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest redstar

Begynte på bok 2 i serien: Vampire Academy av Richelle Mead, altså: Frostbite.

Bra serie, bok som jeg ikke kan legge fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder fortsatt på med Seierherrene av Roy Jacobsen! Har holdt på med den i over en måned og er fortsatt bare på side 80.... :( kan virkelig ikke skjønne at folk synes denne er så fantastisk, men jeg klarer bare ikke slutte å lese bøker jeg har begynt på! (Bortsett fra Sofies verden). Når skal denne boka ta seg opp? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder fortsatt på med Seierherrene av Roy Jacobsen! Har holdt på med den i over en måned og er fortsatt bare på side 80.... :( kan virkelig ikke skjønne at folk synes denne er så fantastisk, men jeg klarer bare ikke slutte å lese bøker jeg har begynt på! (Bortsett fra Sofies verden). Når skal denne boka ta seg opp? :sukk:

Jeg hærer på lydboka og har hørt på i en evighet. Tror jeg har et par timer igjen. Den varer og varer og varer i det uendelige. Selve innholdet er greit nok, men den er langdryg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hærer på lydboka og har hørt på i en evighet. Tror jeg har et par timer igjen. Den varer og varer og varer i det uendelige. Selve innholdet er greit nok, men den er langdryg.

Huff.... :( og jeg som ikke liker innholdet, engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... :( og jeg som ikke liker innholdet, engang!

Det er lov å legge fra seg bøker man ikke liker. Jeg leser som regel bøkene ferdig selv om jeg synes de er dårlige, men enkelte bøker kommer man seg bare ikke gjennom. Du kan jo lese litt til, men det er ikke noe vits i å pibe seg gjennom bøker heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnonymBruker

Leser egentlig fire samtidig, men den jeg leste i for litt siden var

gå, eller kunsten å leve et vilt og poetisk liv, av Tomas Espedal.

Par av bøkene jeg leser, har jeg lest før. Par har jeg lånt. Vet ikke hvorfor jeg leser flere bøker samtidig, er litt avhengig av dagsform og humør og praktisk er det jo, og føler jeg får utbytte av bøkene på en annen måte enn å lese fra perm til perm selv om jeg liker det også.

Men leser ikke to kriminalromaner på samme tid, om det ikke er et langt sprang mellom handling, tid og sted og skrivemåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser egentlig fire samtidig, men den jeg leste i for litt siden var

gå, eller kunsten å leve et vilt og poetisk liv, av Tomas Espedal.

Par av bøkene jeg leser, har jeg lest før. Par har jeg lånt. Vet ikke hvorfor jeg leser flere bøker samtidig, er litt avhengig av dagsform og humør og praktisk er det jo, og føler jeg får utbytte av bøkene på en annen måte enn å lese fra perm til perm selv om jeg liker det også.

Men leser ikke to kriminalromaner på samme tid, om det ikke er et langt sprang mellom handling, tid og sted og skrivemåte.

Jeg pleier også å lese flere bøker samtidig. Hva jeg liker å lese varierer i forhold til dagsform og humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...