^^Belle^^ Skrevet 4. juni 2010 #4001 Del Skrevet 4. juni 2010 Nå konsenterer jeg meg fullt og helt om Ringdrotten - J.R.R. Tolkien. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 5. juni 2010 #4002 Del Skrevet 5. juni 2010 Gikk igjennom bokhylla mi for å finne noe jeg ikke hadde lest. Ble litt desperat Fant tilslutt Peter Robinsons Etterspill. Den var faktisk fantastisk bra! Nå har jeg også lest Djevelens venn av samme forfatter, og nettopp begynt på Siste fristelse av Val McDermid. Enda en bok i "arr på sjelen"-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 5. juni 2010 #4003 Del Skrevet 5. juni 2010 Gone Tomorrow av Lee Child Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clucky Skrevet 5. juni 2010 #4004 Del Skrevet 5. juni 2010 Engelens Spill av Carlos Ruiz Zafon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. juni 2010 #4005 Del Skrevet 6. juni 2010 Ferdig med "Francis Meyers lidenskap" av Henrik Langeland. GAnske bra Er godt i gang med "Barbent" av Elin Hilderbrand, og jeg koser meg med den så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Inspiration* Skrevet 6. juni 2010 #4006 Del Skrevet 6. juni 2010 Akkurat nå driver jeg og leser boka "Meditation"... Er kanskje ikke den beste boka man kan lese før man sover, men er veldig nyttig bok isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 6. juni 2010 #4007 Del Skrevet 6. juni 2010 Balansekunst. Nydelig bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 6. juni 2010 #4008 Del Skrevet 6. juni 2010 Gordon Tobiassen: "Tegnene forteller". Ei bok om endetida, Bibelen og profetiar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraistin Skrevet 6. juni 2010 #4009 Del Skrevet 6. juni 2010 Fullførte nettopp The Wind-Up Bird Chronicle av Haruki Murakami, og er nesten litt deppa over å være ferdig med den. Murakami er en av mine absolutte yndlingsforfattere, og dette er den desidert beste jeg har lest. Nå ligger Den Hemmelige Kokken av Mats-Eric Nilssen framme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. juni 2010 #4010 Del Skrevet 6. juni 2010 Panserhjerte av Jo Nesbø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2010 #4011 Del Skrevet 7. juni 2010 The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (a trilogy of four-omnibus) av Douglas Adams. Fantastisk! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 7. juni 2010 #4012 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg leser den ikke akkurat nå, men den vil ikke ut av hodet mitt- på en god måte. Nemlig Shantaram, anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. juni 2010 #4013 Del Skrevet 8. juni 2010 Da har jeg lest alle bøkene Charlaine Harris har kommet med om Sookie. Noen som vet når bok nr. 10 kommer på norsk? Nå leser jeg Camilla Läckberg - Havfruen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. juni 2010 #4014 Del Skrevet 8. juni 2010 Nå er jeg kommet til Fyrvokteren av Camilla Läckberg. Etterpå gyver jeg nok løs på Kineseren av Henning Mankell - eller noe helt annet, det som frister mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 8. juni 2010 #4015 Del Skrevet 8. juni 2010 Da har jeg lest alle bøkene Charlaine Harris har kommet med om Sookie. Noen som vet når bok nr. 10 kommer på norsk? Nå leser jeg Camilla Läckberg - Havfruen Det lurer jeg på også.. Har 3 bøker igjen jeg da. Leser Død og begravet, av Charlaine Harris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. juni 2010 #4016 Del Skrevet 8. juni 2010 Fyret av P.D. James Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 8. juni 2010 #4017 Del Skrevet 8. juni 2010 Skal begynne på Seierherrene av Roy Jacobsen nå, pga så mange gode omtaler, men merker jeg egentlig gruer meg. Dette kan da virkelig ikke være min type bok? De første sidene virker tunge og langdryge! Og den er lang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annamaria8 Skrevet 9. juni 2010 #4018 Del Skrevet 9. juni 2010 Hestenes dal av Jean M Auel. Kjekkere enn den første i serien Jordens barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. juni 2010 #4019 Del Skrevet 10. juni 2010 Det lurer jeg på også.. Har 3 bøker igjen jeg da. Leser Død og begravet, av Charlaine Harris. Skulle ønske jeg hadde noen igjen også! Et råd: les sakte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. juni 2010 #4020 Del Skrevet 10. juni 2010 Nå leser jeg Arne Dahl - Dødsmesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå