Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Nå konsenterer jeg meg fullt og helt om Ringdrotten - J.R.R. Tolkien. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk igjennom bokhylla mi for å finne noe jeg ikke hadde lest. Ble litt desperat :) Fant tilslutt Peter Robinsons Etterspill. Den var faktisk fantastisk bra!

Nå har jeg også lest Djevelens venn av samme forfatter, og nettopp begynt på Siste fristelse av Val McDermid. Enda en bok i "arr på sjelen"-serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med "Francis Meyers lidenskap" av Henrik Langeland. GAnske bra :)

Er godt i gang med "Barbent" av Elin Hilderbrand, og jeg koser meg med den så langt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå driver jeg og leser boka "Meditation"... Er kanskje ikke den beste boka man kan lese før man sover, men er veldig nyttig bok isåfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullførte nettopp The Wind-Up Bird Chronicle av Haruki Murakami, og er nesten litt deppa over å være ferdig med den. Murakami er en av mine absolutte yndlingsforfattere, og dette er den desidert beste jeg har lest. Nå ligger Den Hemmelige Kokken av Mats-Eric Nilssen framme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (a trilogy of four-omnibus) av Douglas Adams. Fantastisk! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser den ikke akkurat nå, men den vil ikke ut av hodet mitt- på en god måte. Nemlig Shantaram, anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest alle bøkene Charlaine Harris har kommet med om Sookie. Noen som vet når bok nr. 10 kommer på norsk?

Nå leser jeg Camilla Läckberg - Havfruen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg kommet til Fyrvokteren av Camilla Läckberg. Etterpå gyver jeg nok løs på Kineseren av Henning Mankell - eller noe helt annet, det som frister mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest alle bøkene Charlaine Harris har kommet med om Sookie. Noen som vet når bok nr. 10 kommer på norsk?

Nå leser jeg Camilla Läckberg - Havfruen

Det lurer jeg på også.. :) Har 3 bøker igjen jeg da.

Leser Død og begravet, av Charlaine Harris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal begynne på Seierherrene av Roy Jacobsen nå, pga så mange gode omtaler, men merker jeg egentlig gruer meg. Dette kan da virkelig ikke være min type bok? De første sidene virker tunge og langdryge! Og den er lang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestenes dal av Jean M Auel. Kjekkere enn den første i serien Jordens barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg på også.. :) Har 3 bøker igjen jeg da.

Leser Død og begravet, av Charlaine Harris.

Skulle ønske jeg hadde noen igjen også! :grine:

Et råd: les sakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...