Kattugla Skrevet 22. april 2010 #3881 Del Skrevet 22. april 2010 Nå leser jeg "Angelology" av Danielle Trussoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. april 2010 #3882 Del Skrevet 22. april 2010 Dead until Dark av Charlaine Harris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 22. april 2010 #3883 Del Skrevet 22. april 2010 Drageløperen av Khaled Hosseini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. april 2010 #3884 Del Skrevet 23. april 2010 Venter på den siste i serien House of Night Novels. Dette kom før Twilight og True Blood. Dette er om en jente som blir markert til å bli vampyr, og åssen livet hennes drastisk forandrer seg... Jeg vil ikke ha noe mere kjærlighet mellom menneske og vampyr og lure på åssen det er å være vampyr i mange år. Jeg vil vite det med en gang! Og her får jeg jaggu meg mer enn jeg kunne drømme om gitt! Hakke lest noe særlig siden vgs, som er snart 10 år siden. Men denne serien kunne jeg bare ikke overse! :gjeiper: http://www.houseofnightseries.com/ http://no.wikipedia.org/wiki/House_of_Night-serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. april 2010 #3885 Del Skrevet 23. april 2010 Venter på den siste i serien House of Night Novels. Dette kom før Twilight og True Blood. Dette er om en jente som blir markert til å bli vampyr, og åssen livet hennes drastisk forandrer seg... Jeg vil ikke ha noe mere kjærlighet mellom menneske og vampyr og lure på åssen det er å være vampyr i mange år. Jeg vil vite det med en gang! Og her får jeg jaggu meg mer enn jeg kunne drømme om gitt! Hakke lest noe særlig siden vgs, som er snart 10 år siden. Men denne serien kunne jeg bare ikke overse! :gjeiper: http://www.houseofnightseries.com/ http://no.wikipedia.org/wiki/House_of_Night-serien Den kommer vel i slutten av april tror jeg? Forrige slutta jo så spennende at jeg også venter veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 23. april 2010 #3886 Del Skrevet 23. april 2010 Akkurat lest ut hele True Blood serien og trengte ett motstykke. Men endte opp med Snømannen av Jo Nesbø. Love it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 24. april 2010 #3887 Del Skrevet 24. april 2010 Veksler nå mellom Som farge for en blind (Donna Williams) og Papirvegger (John Ajvide Lindqvist) Perfekt lørdagsunderholdning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. april 2010 #3888 Del Skrevet 27. april 2010 Er godt i gang med Generation Kill av Evan Wright nå og har nettopp begynt på The Adventures of a London Call Girl av Belle de Jour. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pooo Skrevet 27. april 2010 #3889 Del Skrevet 27. april 2010 gunnar stålesen 1999 - sisteboken i bergen triologien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 27. april 2010 #3890 Del Skrevet 27. april 2010 Richard Dawkins - The God Delusion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. april 2010 #3891 Del Skrevet 27. april 2010 Camilla Läckberg - Steinhuggeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 28. april 2010 #3892 Del Skrevet 28. april 2010 Tom Egeland - Lucifers Evangelium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 28. april 2010 #3893 Del Skrevet 28. april 2010 gunnar stålesen 1999 - sisteboken i bergen triologien. En fantastisk triologi. Jeg misunner de som har den ulest foran seg. Noen som kan anbefale noen lignende triologier, mon tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #3894 Del Skrevet 2. mai 2010 Det heter trilogi, ikke triologi. Bare til info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Logikk Skrevet 2. mai 2010 #3895 Del Skrevet 2. mai 2010 Population 485 skrevet av Michael Perry. Startet på den i går og er nå på siste kapitlet. Utrolig bra! Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. mai 2010 #3896 Del Skrevet 2. mai 2010 Det heter trilogi, ikke triologi. Bare til info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 2. mai 2010 #3897 Del Skrevet 2. mai 2010 Håkan Nesser - Tilbakekomsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonafide Skrevet 2. mai 2010 #3898 Del Skrevet 2. mai 2010 Pensumbøker (I tillegg har jeg nå bestilt meg - cesar milan "how to raise the perfect puppy" som jeg skal lese siden jeg endelig har fått et lite nøste :rødme: ) ...men! Til sommeren skal jeg lese bøker som jeg har lyst til å lese! Så abonnerer på denne tråden - så kanskje jeg får noen gode tips til senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 2. mai 2010 #3899 Del Skrevet 2. mai 2010 De som falt (2. verdenskrig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumê Skrevet 2. mai 2010 #3900 Del Skrevet 2. mai 2010 (I tillegg har jeg nå bestilt meg - cesar milan "how to raise the perfect puppy" som jeg skal lese siden jeg endelig har fått et lite nøste :rødme: ) Stakkars hund dersom du skal oppdra den etter hans prinsipper Venter nå på siste bok i House of Night-serien, kommer i posten om et par dager Netopp lest ut serien om Arn av Jan Guillou for "ørtende" gang, knall serie :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå