Rexina Skrevet 27. mars 2010 #3801 Del Skrevet 27. mars 2010 Kakerlakkene av Jo Nesbø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. mars 2010 #3802 Del Skrevet 27. mars 2010 Vet ikke om jeg har skrevet at jeg leser nå Jo Nesbo med Frelseren? Hvertfall I do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah89 Skrevet 27. mars 2010 #3803 Del Skrevet 27. mars 2010 Dan Brown med Da vinci-koden, var på tide jeg kom igang med den nå også (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 27. mars 2010 #3804 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg leser Poplene på St. Hanshaugen av Bjørg Vik. Leste den for lenge, lenge siden, spennende å lese om igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dama Skrevet 27. mars 2010 #3805 Del Skrevet 27. mars 2010 Minette Walters "Olive tok en øks" for fjerde eller femte gang siden jeg kjøpte den tidlig på 90-tallet. Er sikkert en smule spesielt å lese en krimbok flere ganger, særlig en med en slik overraskende slutt, men, men..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 28. mars 2010 #3806 Del Skrevet 28. mars 2010 hard asfalt, er blitt en av mine favoritter! denne er innmari bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
x303 Skrevet 28. mars 2010 #3807 Del Skrevet 28. mars 2010 Alderspsykiatri i praksis, fagbokforlaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 28. mars 2010 #3808 Del Skrevet 28. mars 2010 Flyktning i Norge av Rossvær og Antonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 28. mars 2010 #3809 Del Skrevet 28. mars 2010 "Litt grønnere" utgitt av Grønn Hverdag. Har holdt på med den sidan januar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 29. mars 2010 #3810 Del Skrevet 29. mars 2010 Sten Morten Lier - Øye for øye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. mars 2010 #3811 Del Skrevet 29. mars 2010 Ritualer av Mo Hayder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 29. mars 2010 #3812 Del Skrevet 29. mars 2010 Skal gjøre meg ferdig med Ariana og brudekjolen av Jeanette Oke i løpet av kvelden og har så vidt begynt å lese The Gathering Storm av Robert Jordan/Brandon Sanderson som jeg kjøpte i dag. (Leste på bussen hjem.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twink Skrevet 29. mars 2010 #3813 Del Skrevet 29. mars 2010 Som "sovebok" leser jeg Betrayed (House of night serien - skikkelig fjortis-vampyrlitteratur :gjeiper: ) Synes du de er bra? Jeg er en blitt en skikkelig sucker for fjortis-vampyrlitteratur i det siste, tenkte egentlig at jeg fikk gi meg nå, men trenger noe enkelt å lese på ved siden av eksamenslesingen i mai... Også har jeg begynt å registrere alle bøkene jeg leser på www.bokelsker.no (veit ikke om den er "annonsert i dette forumet før, for jeg hadde rett og slett ikke tålmodighet til å bl igjennom alle 190 sider), syns det er veldig artig å organisere alle bøkenet jeg har lest, leser, og planlegger å lese :D Dette var en bra side, nå har jeg registrert meg og! Har sikkert lest et par tusen bøker opp igjennom årene, men klarer jo ikke å huske en brøkdel av de jeg har lest... Så nyttig å få oversikten et sted! Nå leser jeg Agatha Christie - Doktoren mister en pasient. (Leser sjelden krim men det er jo påske). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. mars 2010 #3814 Del Skrevet 29. mars 2010 Synes du de er bra? Jeg er en blitt en skikkelig sucker for fjortis-vampyrlitteratur i det siste, tenkte egentlig at jeg fikk gi meg nå, men trenger noe enkelt å lese på ved siden av eksamenslesingen i mai... Tar meg den friheten å svare jeg. Jeg synes House of Night er en av de bedre vampyrseriene jeg har lest. Det er en veldig fjortisserie, men jeg synes kvaliteten er milevis foran Twilight for eksempel - som jeg antar du har lest siden du nevner fjortis vamplitteratur . Det er uansett et kjempefint tidsfordriv. Lettleste er de også. (Kan jo anbefale Sookie Stackhouse-serien (True Blood) dersom du er sugen på en litt mer voksen serie.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. mars 2010 #3815 Del Skrevet 29. mars 2010 Så og si ferdig med lær-deg-selv-boka " Let's learn Hiragana ". Neste bok blir om Katakana og Kanji i samme serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twink Skrevet 29. mars 2010 #3816 Del Skrevet 29. mars 2010 Tar meg den friheten å svare jeg. Jeg synes House of Night er en av de bedre vampyrseriene jeg har lest. Det er en veldig fjortisserie, men jeg synes kvaliteten er milevis foran Twilight for eksempel - som jeg antar du har lest siden du nevner fjortis vamplitteratur . Det er uansett et kjempefint tidsfordriv. Lettleste er de også. (Kan jo anbefale Sookie Stackhouse-serien (True Blood) dersom du er sugen på en litt mer voksen serie.) Takk! Huff, da må jeg bestille disse også da... Har lest både Twilight og Sookie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spurvemann Skrevet 29. mars 2010 #3817 Del Skrevet 29. mars 2010 Hanas koffert. Barnebok om Holocaust, faktisk :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 30. mars 2010 #3818 Del Skrevet 30. mars 2010 Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafon. Kjempebra språk. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reveal Skrevet 30. mars 2010 #3819 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Inntil morgendagen kommer (Fortellinger fra Tsjetsjenia) av Musa Mutaev Endret 30. mars 2010 av Reveal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 31. mars 2010 #3820 Del Skrevet 31. mars 2010 Postcard killers av Liza Marklund og James Patterson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå