Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sosialmedisin - i teori og praksis.

Interessant, men litt tung.

Pensum, så det teller kanskje ikke :P

Leste akkurat Haikerens guide til galaksen på norsk. Merket godt at den opprinnelig var skrevet på engelsk, så når jeg skal lese resten (er en serie), blir det på orginalspråket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som "sovebok" leser jeg Betrayed (House of night serien - skikkelig fjortis-vampyrlitteratur :gjeiper: )

Før dagen er omme bør jeg ha avsluttet På ditt aller vakreste (Rune Christiansen).

Etter det går jeg over til enten Som farger for en blind (Donna Williams) eller Prosessen (Franz Kafka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest goodtwin

I dag sitter jeg med to bøker. Sult av Knut Hamsun (som har vist seg å ikke være så tung og kjedelig som jeg trodde :D ) og The Notebook av Nicholas Sparks , som jeg tar en liten pause med når jeg trenger et lite Sultavbrekk . Også har jeg begynt å registrere alle bøkene jeg leser på www.bokelsker.no (veit ikke om den er "annonsert i dette forumet før, for jeg hadde rett og slett ikke tålmodighet til å bl igjennom alle 190 sider), syns det er veldig artig å organisere alle bøkenet jeg har lest, leser, og planlegger å lese :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sitter jeg med to bøker. Sult av Knut Hamsun (som har vist seg å ikke være så tung og kjedelig som jeg trodde :D ) og The Notebook av Nicholas Sparks , som jeg tar en liten pause med når jeg trenger et lite Sultavbrekk . Også har jeg begynt å registrere alle bøkene jeg leser på www.bokelsker.no (veit ikke om den er "annonsert i dette forumet før, for jeg hadde rett og slett ikke tålmodighet til å bl igjennom alle 190 sider), syns det er veldig artig å organisere alle bøkenet jeg har lest, leser, og planlegger å lese :D

Jeg skrev om den nettsiden for en side siden eller noe sånt! :jepp: Den er superpraktisk og veldig morsom :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer meg ikke videre med Øya. Den var utbroderende og lang...

Så i dag har jeg kjøpt inn to nye bøker:

"Charlotte Isabel Hansen" av Tore Renberg, og "Tilbake til Riverton" av Kate Morton. Begge virker interessante på hver sin måte, og ser fram til å legge meg i kveld!

Tror jeg starter med Renberg, da den virker lettere. Bare for å komme inn i leser-rytmen;)

Tilbake til Riverton er fantastisk. Jeg leste den på stranda på Kreta i fjor, og fikk en sånn liten panikk da den var slutt... Hva nå? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til Riverton leser jeg også nå. Har bare lest ca 100 sider så usikker på hva jeg syns om den. Syns den bør ta seg litt opp snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til: "Charlotte Isabel Hansen" av Tore Renberg er FANTASTISK!!

Den traff meg midt i hjertet.

Jarle Klepp, sær, tilbaketrukken og veldig filosofisk, som plutselig må tenke på andre enn seg selv, og som vokser med oppgaven! Nå er det bare noen få sider igjen, og jeg gjør alt for at det ikke skal ende... En bok man MÅ LESE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

American Gods - Neil Gaiman

Jeg tror jeg har funnet meg en ny favorittforfatter. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...