Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Jeg driver og leser meg gjennom Brunetti-bøkene til Donna Leon, men nå har jeg tatt en pause og leser "Nanny returns", oppfølgeren til "The Nanny diaries" Den har ikke så bra driv som eneren, men er likevel morsom lesning. Jeg gleder meg ærlig talt til å bli ferdig med den og ta fatt på neste bok :)

Donna Leon bøkene er kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pippelipp

Ferdig med "Nanny returns", nå begynner jeg på "The vintage caper" av Peter Mayle. Jeg fant noe spennende på nettet i dag: www.goodreads.com Kjempefint boksamfunn til å finne nye bøker og diskutere bøker med andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat lest ferdig Opp Oridongo av Ingvar Ambjørnsen. Må desverre si at det var en utrolig kjedelig bok.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med "Nanny returns", nå begynner jeg på "The vintage caper" av Peter Mayle. Jeg fant noe spennende på nettet i dag: www.goodreads.com Kjempefint boksamfunn til å finne nye bøker og diskutere bøker med andre :)

Her finnes et norskt boksamfunn også, om du er interessert i det. www.bokelskere.no heter den siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Howl's Moving Castle - Diana Wynne Jones

Leser og drømmer meg bort med ''USA On the Road'' og ''Jordan'' reisebøker. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havets Katedral av Ildefonso Falcones og Lucifers Evangelium av Tom Egeland. I tillegg leser jeg Nøkkelen til det tapte symbol av Simon Cox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer meg ikke videre med Øya. Den var utbroderende og lang...

Så i dag har jeg kjøpt inn to nye bøker:

"Charlotte Isabel Hansen" av Tore Renberg, og "Tilbake til Riverton" av Kate Morton. Begge virker interessante på hver sin måte, og ser fram til å legge meg i kveld!

Tror jeg starter med Renberg, da den virker lettere. Bare for å komme inn i leser-rytmen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...