Gjest Miam Skrevet 13. februar 2010 #3721 Del Skrevet 13. februar 2010 Har nettopp begynt på Sofies Verden i forbindelse med Ex-Phil Den tror jeg at jeg også skal lese, også i forbindelse med ex.phil! Bare for å forstå stoffet på et litt enklere nivå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 13. februar 2010 #3722 Del Skrevet 13. februar 2010 Har nettopp begynt på Sofies Verden i forbindelse med Ex-Phil Hvor kjøpte du boka? Vet du om steder som selger den billig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 14. februar 2010 #3723 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg leser Verten av Stephenie Meyer. Den virker faktisk ganske lovende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zuperduper Skrevet 14. februar 2010 #3724 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg er akkurat ferdig med "Varsleren" av Karin Fossum og skal nå begynne på "Primtallenes ensomhet" av Paolo Giardono. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 14. februar 2010 #3725 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Hvor kjøpte du boka? Vet du om steder som selger den billig? Jeg fant den faktisk bare i bokhylla til foreldrene mine, men har sett i de fleste norske bokhandlene på nettet, nå, og de selger den i pocketutgave for litt over 100-lappen! Og til Miam - jeg anbefaler det virkelig. Synes pensumbøkene er Tørre, og er utrolig umotivert for hele Ex-Phil- faget, egentlig. Håper å bli litt mer interessert nå! Endret 14. februar 2010 av LadyB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #3726 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg er akkurat ferdig med "Varsleren" av Karin Fossum og skal nå begynne på "Primtallenes ensomhet" av Paolo Giardono. Har oddetallene det så mye mer gøy og sosialt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bananbra Skrevet 14. februar 2010 #3727 Del Skrevet 14. februar 2010 Har oddetallene det så mye mer gøy og sosialt? Hva har primtall med oddetall å gjøre? Tenker du muligens på partall? Tsk, tsk, tsk. Skal du vitse får du gjørra det ordentlig. Jeg leser A Long Way Down av Nick Hornby, lånte den av en kollega som elsker den. Må si jeg ikke er spesielt imponert, begynner å innse at jeg ikke er så glad i Hornbys stil i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. februar 2010 #3728 Del Skrevet 15. februar 2010 Princeps' Fury av Jim Butcher. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zuperduper Skrevet 15. februar 2010 #3729 Del Skrevet 15. februar 2010 Har oddetallene det så mye mer gøy og sosialt? Vi får lese boka og se . (primtall og oddetall kan ikke sammenlignes, for øvrig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gogull Skrevet 16. februar 2010 #3730 Del Skrevet 16. februar 2010 Jodi Picoult - "The tenth circle" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 16. februar 2010 #3731 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg fant den faktisk bare i bokhylla til foreldrene mine, men har sett i de fleste norske bokhandlene på nettet, nå, og de selger den i pocketutgave for litt over 100-lappen! Og til Miam - jeg anbefaler det virkelig. Synes pensumbøkene er Tørre, og er utrolig umotivert for hele Ex-Phil- faget, egentlig. Håper å bli litt mer interessert nå! Så bra! Kanskje jeg bare tar å bestiller den i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 16. februar 2010 #3732 Del Skrevet 16. februar 2010 Skogen av Tana Trench. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 16. februar 2010 #3733 Del Skrevet 16. februar 2010 Hobbiten av J.R.R.Tolkien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. mars 2010 #3734 Del Skrevet 2. mars 2010 Fyrvokteren av Camilla Lackberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spurvemann Skrevet 2. mars 2010 #3735 Del Skrevet 2. mars 2010 Sarah Waters! Liker henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 4. mars 2010 #3736 Del Skrevet 4. mars 2010 Leo Tolstoys "Anna Karenina" på lydbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 4. mars 2010 #3737 Del Skrevet 4. mars 2010 Sarah Waters! Liker henne! Ja, hun er bra! Jeg måtte krype til korset og lese "Luftslottet som sprengte" av Stieg Larsson, siden jeg har hatt den i bokhylla så lenge. Men jeg har ikke lest enern og toern (og hadde ikke tenkt til det heller), så da passet det godt at jeg har sett dem på kino og endelig kan få lest den boka - som jeg heller ikke hadde tenkt å lese egentlig. Men så var den jo veldig underholdende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elensire Skrevet 4. mars 2010 #3738 Del Skrevet 4. mars 2010 jeg leser Bram Stocker, Dracula for tiden :rødme: :rødme: favoritt boken min! i tillegg leser jeg en del fag litteratur, blant annet Joseph Cirincione; Bomb scare, the History and future of Nuclear weapons. Knall bra bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 5. mars 2010 #3739 Del Skrevet 5. mars 2010 Alle mine triste horer av Gabriel Garcia Marques, og Det siste jurymedlemmet av John Grisham. Må veie opp litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 5. mars 2010 #3740 Del Skrevet 5. mars 2010 "Den hemmelige kokken" av Mats-Eric Nilsson. Ingen lystelig lesing, i grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå