Mariaflyfly Skrevet 3. februar 2010 #3701 Del Skrevet 3. februar 2010 Min kamp bok nr 2 av Karl Ove Knausgård Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 4. februar 2010 #3702 Del Skrevet 4. februar 2010 Skal begynne på Havets Katedral av Ildefonso Falcones etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. februar 2010 #3703 Del Skrevet 4. februar 2010 "Hersker og trell" av Kåre Holt og "Døren" av Magda Szabo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ♥B♥B♥ Skrevet 5. februar 2010 #3704 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg er nettopp ferdig med "Hvis jeg roper høyt nok - En mors kamp for sine barn" Av ANNE CECILIE HOPSTOCK. Fantasktisk bok . Anbefaler alle å lese den ! Sann forelling om en Marokko mann som gifter seg med Anne Cecilie . Sammen får di 2 barn . Men forrholdet begynner å slå sprekker etterhvert og han begynner å misshandle både kone og barn , samt kidnapper barna til Marokko hvor di blir nektet å se sin mor hjemme inorge eller kontakt med andre mennesker rettogslett. Hun må kjempe hardt og lenge for å få barna sine hjem til Norge igjen . Kjempe bra bok ! (Dette har også vært på Nyhetene og Aviser) Men når jeg først er her inne kan jeg vell spørre om det er noen andre her inne som har noen forslag om den samme type bok som denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 5. februar 2010 #3705 Del Skrevet 5. februar 2010 Truman Capote - In Cold Blood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 6. februar 2010 #3706 Del Skrevet 6. februar 2010 The Secret Garden av Frances Hodgson Burnett, for anledningen leses den på Nintendo DS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 7. februar 2010 #3707 Del Skrevet 7. februar 2010 Eric Schlosser - Fast Food Nation. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2010 #3708 Del Skrevet 7. februar 2010 Men når jeg først er her inne kan jeg vell spørre om det er noen andre her inne som har noen forslag om den samme type bok som denne ? Nå har jeg ikke lest den, men jeg vet at Ikke Uten Min Datter av Betty Mahmoody og William Hoffer er i samme bås. Vet at folk som har lest den synes den er kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. februar 2010 #3709 Del Skrevet 7. februar 2010 Intriger og begjær av P.D. James Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. februar 2010 #3710 Del Skrevet 7. februar 2010 Er nettopp ferdig med "Kollektivt selvmord" og holder på med Firmaets mann av John Grisham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanmal Skrevet 7. februar 2010 #3711 Del Skrevet 7. februar 2010 akkurat ferdig med havfruen av Camilla Lackbärg og panserhjerte av Jo Nesbø. anbefales på det sterkeste :-) nå leser jeg hevnen av Jeanne C. Stein og hører det tapte symbol på lydbok ( er avhengig av å høre musikk/lydbok når jeg gjør husarbeid :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 8. februar 2010 #3712 Del Skrevet 8. februar 2010 Er nettopp ferdig med "Kollektivt selvmord" og holder på med Firmaets mann av John Grisham Jeg kom ikke lenger enn halvveis i John Grisham-boken! Irriterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ann Kristin_* Skrevet 8. februar 2010 #3713 Del Skrevet 8. februar 2010 "Ondskap" av Torgrim Sørnes Beskrivelse:I denne illustrerte boken får vi høre historien om 39 kriminalsaker fra 1800-tallet som endte med dødsdom og eksekusjon. Sørnes tegner et bilde av et Norge som er lite kjent fra før. Ved hjelp av studier av rettsdokumenter og avisartikler, har forfatteren rekonstruert begivenhetene som førte fem kvinner og 39 menn til retterstedet. Det dreier seg om mennesker fra de laveste sosiale lag - husmenn, stimenn og løsarbeidere. Vi får innblikk i miljøer preget av den dypeste fattigdom. Ugjerningene har et bakteppe av sykdom og nød, knivslagsmål, pengebegjær, løsunger og fyll. Boken gir oss innblikk i motivene bak ugjerningene, grufulle detaljer om drapene, etterforskningen, rettssakene og vitnemålene. Den følger de dømte til retterstedet og overværer halshuggingen. Her rapporteres det om delinkventenes siste ord så vel som skarpretternes og publikums reaksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. februar 2010 #3714 Del Skrevet 8. februar 2010 Har nettopp blitt ferdig med Twilight. Oppskrytt, oppskrytt og atter oppskrytt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. februar 2010 #3715 Del Skrevet 8. februar 2010 Vidunderbarn av Roy J. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ♥B♥B♥ Skrevet 9. februar 2010 #3716 Del Skrevet 9. februar 2010 Nå har jeg ikke lest den, men jeg vet at Ikke Uten Min Datter av Betty Mahmoody og William Hoffer er i samme bås. Vet at folk som har lest den synes den er kjempebra. Den har noen foreslått til meg før , faktisk . Men jeg finner den ikke på Cdon.com eller noen av di andre nettsidene .. Vet du hvor di har ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2010 #3717 Del Skrevet 10. februar 2010 Den har noen foreslått til meg før , faktisk . Men jeg finner den ikke på Cdon.com eller noen av di andre nettsidene .. Vet du hvor di har ? *hm* Jeg finner den bare på enten dansk eller engelsk. :klø: Det er godt mulig at den ikke er oversatt til norsk, men det synes jeg er merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 10. februar 2010 #3718 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Ikke uten min datter er definitivt oversatt til norsk, for jeg leste den for rundt 18 år siden. Samtidig er det jo mulig den ikke er så aktuell lenger, og ikke blir gitt ut på ny? De har den i alle fall på nasjonalbiblioteket. bibsys Endret 10. februar 2010 av tineline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kreps73 Skrevet 10. februar 2010 #3719 Del Skrevet 10. februar 2010 Honningfellen av Unni Lindell. Fikk ikke sett alle episodene når den gikk på tv, så da måtte jeg låne boka for å finne ut hva som skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 12. februar 2010 #3720 Del Skrevet 12. februar 2010 Har nettopp begynt på Sofies Verden i forbindelse med Ex-Phil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå