Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal straks begynne på bok nr. 3 i The Dresden Files, Grave Peril, av Jim Butcher.

Ellers skal jeg hente bok nr. 5 i Codex Alera, Princeps' Fury, av Jim Butcher i morgen. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Auschwitz - Nazistene og den endelige løsningen av Laurence Rees. Historien om den "uskyldige" idéen bak leiren og hvordan den gikk til å bli det den endte som.

Gode beskrivelser av HVA som faktisk skjedde og hvordan miljøet var, og ikke bare "mange mange ble gasset og brent" slik det alt for ofte blir (for kort?) fremstilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Auschwitz - Nazistene og den endelige løsningen av Laurence Rees. Historien om den "uskyldige" idéen bak leiren og hvordan den gikk til å bli det den endte som.

Gode beskrivelser av HVA som faktisk skjedde og hvordan miljøet var, og ikke bare "mange mange ble gasset og brent" slik det alt for ofte blir (for kort?) fremstilt.

Tenkte jeg bare skulle tipse deg om BBC sin dokumentarserie med omtrent samme navn, husker ikke helt navnet. Det er en veldig god dokumentar! Der forteller også fanger og vakter sine historier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg bare skulle tipse deg om BBC sin dokumentarserie med omtrent samme navn, husker ikke helt navnet. Det er en veldig god dokumentar! Der forteller også fanger og vakter sine historier.

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...