Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #3321 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg har endelig kommet i gang med "Jeg forbanner tidens elv..." av Per Petterson. Siden jeg bare leser en bok om gangen, og det står mange i kø, tar det ofte litt tid før jeg får begynt på de "nye" bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emilie78 Skrevet 27. august 2009 #3322 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg leser den nyeste boka av helene uri nå. Begynner bra. Godt språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glødelampe Skrevet 27. august 2009 #3323 Del Skrevet 27. august 2009 Har akkurat begynt på En dag i Ivan Denisovitsj' liv av Aleksander Solsjenitsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 28. august 2009 #3324 Del Skrevet 28. august 2009 Hører Kompani Orheim av Tore Renberg på lydbok, og jeg synes den er fantastisk! Har også begynt på å lese Øya, av Victoria Hislop er veldig i lesemodus nå som høstværet begynner å komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. august 2009 #3325 Del Skrevet 29. august 2009 Nå er jeg begynt på Englenes spill av Carlos Ruiz Zafon. Ikke kommet noe merkbart langt i den, så det er for tidlig for meg og si om jeg liker den eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 29. august 2009 #3326 Del Skrevet 29. august 2009 jeg er nettopp ferdig med drømmene i blossom street av debbie macomber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petrinematilde Skrevet 29. august 2009 #3327 Del Skrevet 29. august 2009 Akkurat begynt på Pete Hamill's Snow in August. Virker lovende, men litt for tidlig å si noe fornuftig ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2009 #3328 Del Skrevet 31. august 2009 "Bitten", første bok i "Otherworld"-serien til Kelley Armstrong. Den handler om en kvinnelig varulv. Veldig bra så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest_Jenta Skrevet 31. august 2009 #3329 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg holder på med Dødelig Ideal av Marya Hornbacher (handler om hvordan det er å leve med bulimi og anoreksi), og Samlede Essays av Jens Bjørneboe. Dødelig Ideal er faktisk en veldig bra bok, i motsetning til mange andre fra-virkeligheten-historier som er skrevet av folk som har en historie å fortelle men som egentlig ikke kan skrive. Har akkurat lest ferdig Dødelig Ideal jeg også. Veldig bra, interessant, og godt skrevet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. september 2009 #3330 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg begynte med "Piken og døden" av Quentin Patrick i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiyo Skrevet 1. september 2009 #3331 Del Skrevet 1. september 2009 Halvveis gjennom "The Cleric Quintet" ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LittleMe85 Skrevet 1. september 2009 #3332 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg leser drømmehjerte av Cecilia Samartin. Nettopp ferdig med å lese Øya av Victoria Hislop, den er absolutt å anbefale=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. september 2009 #3333 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg leser drømmehjerte av Cecilia Samartin. Nettopp ferdig med å lese Øya av Victoria Hislop, den er absolutt å anbefale=) Ser at utrolig mange leser/har lest den boka her, så jeg blir litt nysgjerrig på den. Hva slags bok er det/sjanger? Hva handler den om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. september 2009 #3334 Del Skrevet 5. september 2009 Emma av Jane Austen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 6. september 2009 #3335 Del Skrevet 6. september 2009 Blei just ferdig i går med Tusen strålende soler. Ikkje så bra som dei vil ha det til, men grei nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glødelampe Skrevet 6. september 2009 #3336 Del Skrevet 6. september 2009 Er nå omtrent halvveis i En flyktning krysser sitt spor av Aksel Sandemose. Tenker etterpå å lese Your inner fish av Neil Shubin. (Populærvitenskap). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 7. september 2009 #3337 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Akkurat nå sliter jeg med å lese ferdig Susan Wiggs - Familiens bånd. Det var den eneste norske boken som sto på hotellet hvor jeg bodde i ferien. Og jeg måtte ha lesestoff til reisen. Og så klarer jeg ikke å legge fra meg bøker uten å ha lest de ferdig. Endret 7. september 2009 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. september 2009 #3338 Del Skrevet 8. september 2009 Først: Laura Esquivel- Hjerter i chili Så: Anders Bodelsen- Bevisets Stilling Neste: Audrey Nifenegger- Den tidsreisendes Kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kazcade Skrevet 8. september 2009 #3339 Del Skrevet 8. september 2009 The library of shadows - Mikkel Birkegaard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. september 2009 #3340 Del Skrevet 8. september 2009 Siba Shakib - Samira og Samir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå