Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jonathan Lethem, Moderløse Brooklyn

Tourettes, mord, kriminelle folk, Brooklyn. Ganske interessant, veldig annerledes. Er halvveis nå, så skal få evaluert bedre når jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_romantisk_*

jeg lovet deg aldri en rosenhave, av hannah green.

utrolig bra bok om schizofreni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

American Gods av Neil Gaiman. Veldig forskjellig fra mer barnevennlige Gaiman-bøker som Stardust, men også veldig lesverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honnongfellen av Unni Lindell.

Så har jeg to Harry Potter bøker som ventes på en ny gjennomlesning, de to første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg fatter ikke hvordan hun får det til" av Allison Pearson. Trenger noe lett å lese ved siden av tungt eksamenstoff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ferdig med "verken her eller der - fra Hammerfest til Istanbul" av Bill Bryson. Lo så jeg grein :skratte: Sykt artig bok!

Nå er det En beretning om blindhet av Jose Saramago som står for tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"For god til å være sann" av Marian Keyes. Jeg har kun lest noen sider, så har ikke klart å danne meg et bilde av boken enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glødelampe

Er straks ferdig med W.G. Sebalds De utvandrede. Tror jeg liker den, selv om det kanskje er noen referanser jeg ikke helt tar. (Sånn er det vel sikkert med de fleste bøker, noe treffer, og noe treffer ikke). Tenkte jeg skulle lese Nabokov: Min europeiske ungdom etterpå, siden den blir referert til hos Sebald.

Ellers har jeg igjen et kapittel av Malcolm Gladwells The tipping point. Handler om grunner til at noen fenomener/ideer/produkter blir allemannseie, og andre ikke. Underholdende, men litt masete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt på Rimelig tvil av Chris Tvedt.. Har bare lest rundt 50 sider, og vet ikke helt hva jeg synes egentlig :klø: Men jeg håper den tar seg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...