Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Havets katedral av Ildefonso Falcones.

Jeg har ikke kommet helt igang enda.........

En nydelig bok! :rødme:

Akkurat nå holder jeg på med første bok i Legenden om Deverry av Katharine Kerr og femte bok av Tidshjulet av Robert Jordan. Geisha of Gion - Mineko Iwasaki ligger også på nattbordet mitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fluksi

Selv har jeg nettopp blitt ferdig med Jenta Som Lekte Med Ilden, bok nr to i Millenniumserien av Stieg Larsson.

Siste bok blir innkjøpt i dag såfremt den er kommet i pocket. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste bok blir innkjøpt i dag såfremt den er kommet i pocket. :jepp:

Det er den dessverre ikke.

Nå leser jeg første bok i Twilight-sagaen. Ser de har gitt den et annet navn på norsk, men står nå bare "Twilight" på den engelske pocketutgaven jeg har.

Ble så nysgjerrig etter å ha sett filmen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mallan

jeg ble akkurat ferdig med Tusen strålende soler av Khaled hosseini. En utrolig vakker bok om skjebnesvangre avgjørelser, flukt, død, kampen mot et mannsdominert samfunn, krig, kjærlighet, kultur og litt..natur..

Ble også akkurat ferdig med Huset ved moskeen av Kader Abdohlas, samme type sjanger bare på et annet sted. Også anbefalt!

Er det noen som vet om bøker av denne typen sjanger? Bare fra en annen kultur? Jeg har litt lyst til å lese en bok som er skrevet av en indisk forfatter feks. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp begynt på "Stupid white men", av Michael Moore. Min mor satt å humret seg igjennom denne boken forrige sommer, så jeg ser frem til å komme ordentlig igang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er omtrent hundre sider ut i Sin egen herre av Halldór Laxness. Så langt er den morsom og tragisk, og ikke minst spekket med mange fantastisk tørrvittige formuleringer. Jeg har hatt noen zenøyeblikk på veien, og gleder meg til resten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Tromsø 19

Ble akkorat ferdig med boken "Falketårnet" av Erik Fosnes Hansen.

Må bare si at den boken hadde en ganske go start, spennende utfyllende. Men innholdet i midten of mot slutten var veldig svakt.

Alt ente også i en fæl grusom måte, som gjør at jeg får lyst til å lese mer fra denne forfatteren. Men som sagt, den startet bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Tromsø 19

Mente ", som gjør at jeg IKKE får lyst til å lese mer fra denne forfatteren" Beklager. gjorde en skrive feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hanna_*

2 Boken Twiligth bøkene til Stephenie Meyer. New Moon.

Leser skjeldent bøker, men etter å ha lest hennes bøker er jeg blitt hekta!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg er akkurat ferdig med Kollektivt selvmord av Arto Paasilinna. Morsom, men ikke så morsom som jeg hadde håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...