Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Gjest glødelampe

José Saramago: Alle navnene

Dette er den første boka jeg leser av denne forfatteren. Liker tematikken (det lille mennesket som finner en åpning, en mulighet for egen vilje og handling i et stort nett av regelverk og byråkrati). Ganske humoristisk til tider, og poetisk. Dog bruker jeg litt tid på å bli vant til de lange setningene...

Ferdig lest for litt siden:

Göran Tunström: Juleoratoriet

Anbefales. Trist og vakker, og antakelig en bok jeg kommer til å lese flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå leser jeg The Road av Cormac McCarthy, samt den første boken i Discworld-serien - The Colour of Magic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lykkeliky

Leser også Svart Sti av Åsa Larsson. Neste bok i haugen blir nok Vinterbyen av Arnaldur Ingridason. Noen som har lest noe av ham??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla Läckbergs Havfruen er nettopp avslutta. Ho var ikkje så god som Tyskerungen eller Ulykkesfuglen når det kjem til bakteppet med Erika og Patrik, men hadde eit godt plott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 Dream Street av Lisa Jewell.

Ville ha litt lett underholdning, og hadde ikke så høye forventninger, men den er faktisk veldig fin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The miracle at Speedy Motors, av Alexander McCall Smith

Tror det er siste bok i serien om lady detective Mma Ramowatse..

Lettleste bøker, men man kan bli litt lei hvis man leser mange på rad..Sånn som jeg har gjort den siste uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nettopp ferdig med "Et glass melk, takk" av Herbjørg Wassmo og har akkurat begynt på "Mørkemann" av Unni Lindell.

Endret av Mona32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...