LilleSiri Skrevet 8. mai 2009 #3001 Del Skrevet 8. mai 2009 Har akkurat lest ut "Den som graver en grav" av Yrsa Sigurdardottir. Begynte i går og leste de siste 20 sidene i dag. Skjelden har jeg lest en mer spennende og fengende krimbok! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest,maya76 Skrevet 8. mai 2009 #3002 Del Skrevet 8. mai 2009 Og solen går sin gang - Hemingway. Lest den mange, mange ganger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 8. mai 2009 #3003 Del Skrevet 8. mai 2009 Du får alltid det du ber om, Esther & Jerry Hicks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mai 2009 #3004 Del Skrevet 8. mai 2009 "The Queen's Fool" av Philippa Gregory Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mai 2009 #3005 Del Skrevet 9. mai 2009 Spionen som kom inn fra kulden av John Le Carrè. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 11. mai 2009 #3006 Del Skrevet 11. mai 2009 "Isprinsessan" av Camilla Läckberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 11. mai 2009 #3007 Del Skrevet 11. mai 2009 Historier om sårbarhet av Catharina Jacobsen og Ketil Bjørnstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 13. mai 2009 #3008 Del Skrevet 13. mai 2009 Netopp ferdig med: Engler og Demoner - Dan Brown Twilight- Stephenie Meyer Leser nå: Drageløperen - Khaled Hosseini New Moon - Stephenie Meyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philipa Skrevet 13. mai 2009 #3009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Og solen går sin gang - Hemingway. Lest den mange, mange ganger!! En av mine favoritter, tåler absoutt gjenlesning . Endret 13. mai 2009 av Philipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morticia Skrevet 13. mai 2009 #3010 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har akkuratt begynt på Kate Mosse - Gravkammer. Men har ikke kommet så langt enda. Jeg leste akkuratt ferdig Karin Fossums - den onde vilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 13. mai 2009 #3011 Del Skrevet 13. mai 2009 "Himmelen på forskudd?". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. mai 2009 #3012 Del Skrevet 13. mai 2009 Akkurat ferdig med Keouracs 'På kjøret', var faktisk ganske interessant, spesielt hvis man leser litt om bakgrunnen og betydningen av boken også, siden det er jo ikke så sjokkerende innhold i dag. Startet nå med Remarques Triumfbuen. Har merket i det siste at jeg liker Remarque ganske godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 14. mai 2009 #3013 Del Skrevet 14. mai 2009 Nettopp lest ferdig under en ny måne, og nå leser jeg eclipse.. blitt helt hekta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 14. mai 2009 #3014 Del Skrevet 14. mai 2009 Charlotte Isabel Hansen av Tore Renberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 14. mai 2009 #3015 Del Skrevet 14. mai 2009 Emily Bronte - Stormfulle høyder. Trengte noe anner enn krim og dette var den første boken jeg fant i bokhylla hjemme hos foreldrene mine. Og siden det er en klassiker tenkte jeg å gi den en sjanse. Men jeg er litt skeptisk, tror ikke det er helt min greie, litt kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. mai 2009 #3016 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg satte inn første CD til Carlos Ruiz Zafon - Engelens Spill i bilen på vei til jobb i dag. Er veldig spent på hvordan den er. Ellers holder jeg på med Robert Jordan - Tidshjulet, skal begynne på bok 6. Jeg begynte også på The Devil Wears Prada i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattpatruljen Skrevet 15. mai 2009 #3017 Del Skrevet 15. mai 2009 Emily Bronte - Stormfulle høyder. Trengte noe anner enn krim og dette var den første boken jeg fant i bokhylla hjemme hos foreldrene mine. Og siden det er en klassiker tenkte jeg å gi den en sjanse. Men jeg er litt skeptisk, tror ikke det er helt min greie, litt kjedelig. Gi den litt tid!! Hadde den som pensumbok i Engelsk litteratur en gang i verden, og jeg syntes den var tung å komme meg gjennom... Men når jeg var ferdig med boka syntes jeg den var flott! Fantastisk historie om Heatcliff & Catherine. Leser selv "Coraline" nå, av Neil Gaiman. Gammelt selvvalgt pensum, har kommet ut på animert film nå Liker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 15. mai 2009 #3018 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Nettopp ferdig med "New Moon" og skal begynne med "Eclipse" (Stephenie Meyer). Siste boka i serien er det vist lang ventetid på biblioteket, så da må jeg finne på noe annet i mellomtiden. Edit: Drageløperen ble satt litt på vent. Endret 15. mai 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. mai 2009 #3019 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg er nettopp ferdig med Trynefaktor av Torgrim Eggen, som jeg likte svært godt, og koser meg nå med et par Discworld-bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalliope Skrevet 20. mai 2009 #3020 Del Skrevet 20. mai 2009 Bare gjengangere av Judith Hermann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå