Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

"Et glass melk takk" av Herbjørg Wassmo - men tror jeg kommer til å legge den fra meg. Begrenset hvor mange bøker om ungjenter som tror de skal servere på en cafe i Sverige, (men som ender opp som prostituerte) jeg orker å lese. Wassmo er dessuten rimelig dårlig på troverdige person-beskrivelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av måneskinn gror det ingenting av Torborg Nedreaas
Jeg har sett den på teater, og skulle lese boka nå. Men jeg synes den virker så kjedelig. Er det bare i begynnelsen, tro?

"Et glass melk takk" av Herbjørg Wassmo - men tror jeg kommer til å legge den fra meg. Begrenset hvor mange bøker om ungjenter som tror de skal servere på en cafe i Sverige, (men som ender opp som prostituerte) jeg orker å lese. Wassmo er dessuten rimelig dårlig på troverdige person-beskrivelser.
Synes du? Jeg synes den boka var kjempebra! Men så har ikke jeg lest noen andre bøker i den sjangeren heller, annet enn at jeg har sett Lilja 4 ever på kino...

Begynte å lese "Gulldronning, Perledronning", men herre så kjedelig den virker..
Det syntes jeg også i begynnelsen! Men den blir bare bedre og bedre, etter min mening. Man forstår mye mer av boka jo mer man leser.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp lest "Eat, Pray, Love" av Elizabeth Gilbert som jeg likte veldig godt. I dag skal jeg begynne på "Charlotte Isabel Hansen" av Tore Renberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn
Jeg har sett den på teater, og skulle lese boka nå. Men jeg synes den virker så kjedelig. Er det bare i begynnelsen, tro?

Jeg kan desverre ikke si noe om hvordan den blir utover i boka, for begynnelsen tok kverken på lesegleden min så jeg har ikke lest resten.. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp lest ferdig "Det siste kongeriket" av Bernhard Cornwell - likte den veldig godt! Gleder meg til oppfølgerboka blir ledig på biblioteket :) I mellomtiden har jeg begynt på "Generalens tapte ære" av Tom Aardahl.

Er inne på ett spor med historiske bøker ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La AKKURAT i fra meg Unni Lindells "Mørkemannen". Så jeg er ferdig med å lese den, men bearbeider den i hodet mitt fortsatt. :) Veldig ok bok, som trekker tråder mellom fortid og nåtid. Akkurat slik jeg liker det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med siste del av Beatles-triologien; "Bisettelsen" av Lars Saabye Christensen

Vil si at det er en helt grei bok. MEn laaaaangt unna Beatles, og egentlig oppskrytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stieg Larsson - Luftslottet som sprengtes.

Milenniumtrilogien er det beste jeg noensinne har lest, og jeg synes det er forferdelig trist at den fjerde boka i serien ikke ble ferdig, gruer meg til siste side er lest :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...