Sjefs-snipa Skrevet 19. september 2008 #2501 Del Skrevet 19. september 2008 "Et glass melk takk" av Herbjørg Wassmo - men tror jeg kommer til å legge den fra meg. Begrenset hvor mange bøker om ungjenter som tror de skal servere på en cafe i Sverige, (men som ender opp som prostituerte) jeg orker å lese. Wassmo er dessuten rimelig dårlig på troverdige person-beskrivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 20. september 2008 #2502 Del Skrevet 20. september 2008 "Rødsonen" av Gert Nygårdshaug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. september 2008 #2503 Del Skrevet 20. september 2008 Begynte å lese "Gulldronning, Perledronning", men herre så kjedelig den virker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. september 2008 #2504 Del Skrevet 20. september 2008 Av måneskinn gror det ingenting av Torborg NedreaasJeg har sett den på teater, og skulle lese boka nå. Men jeg synes den virker så kjedelig. Er det bare i begynnelsen, tro? "Et glass melk takk" av Herbjørg Wassmo - men tror jeg kommer til å legge den fra meg. Begrenset hvor mange bøker om ungjenter som tror de skal servere på en cafe i Sverige, (men som ender opp som prostituerte) jeg orker å lese. Wassmo er dessuten rimelig dårlig på troverdige person-beskrivelser.Synes du? Jeg synes den boka var kjempebra! Men så har ikke jeg lest noen andre bøker i den sjangeren heller, annet enn at jeg har sett Lilja 4 ever på kino... Begynte å lese "Gulldronning, Perledronning", men herre så kjedelig den virker..Det syntes jeg også i begynnelsen! Men den blir bare bedre og bedre, etter min mening. Man forstår mye mer av boka jo mer man leser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 21. september 2008 #2505 Del Skrevet 21. september 2008 Skal begynne på "Millies flørt" av Jill Mansell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 21. september 2008 #2506 Del Skrevet 21. september 2008 Nettopp lest "Eat, Pray, Love" av Elizabeth Gilbert som jeg likte veldig godt. I dag skal jeg begynne på "Charlotte Isabel Hansen" av Tore Renberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 21. september 2008 #2507 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har sett den på teater, og skulle lese boka nå. Men jeg synes den virker så kjedelig. Er det bare i begynnelsen, tro? Jeg kan desverre ikke si noe om hvordan den blir utover i boka, for begynnelsen tok kverken på lesegleden min så jeg har ikke lest resten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe_81 Skrevet 21. september 2008 #2508 Del Skrevet 21. september 2008 Har nettopp lest ferdig "Det siste kongeriket" av Bernhard Cornwell - likte den veldig godt! Gleder meg til oppfølgerboka blir ledig på biblioteket I mellomtiden har jeg begynt på "Generalens tapte ære" av Tom Aardahl. Er inne på ett spor med historiske bøker ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
she83 Skrevet 21. september 2008 #2509 Del Skrevet 21. september 2008 La AKKURAT i fra meg Unni Lindells "Mørkemannen". Så jeg er ferdig med å lese den, men bearbeider den i hodet mitt fortsatt. Veldig ok bok, som trekker tråder mellom fortid og nåtid. Akkurat slik jeg liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 21. september 2008 #2510 Del Skrevet 21. september 2008 siste pocketboken til St Hallvard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta82 Skrevet 21. september 2008 #2511 Del Skrevet 21. september 2008 Henning Mankell - Kineseren Er den bra??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 23. september 2008 #2512 Del Skrevet 23. september 2008 Kate Morton- Tilbake til Riverton. Foreløbig veldig bra :O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlingeLing Skrevet 23. september 2008 #2513 Del Skrevet 23. september 2008 Holder på med siste del av Beatles-triologien; "Bisettelsen" av Lars Saabye Christensen Vil si at det er en helt grei bok. MEn laaaaangt unna Beatles, og egentlig oppskrytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippipp Skrevet 24. september 2008 #2514 Del Skrevet 24. september 2008 Stieg Larsson - Luftslottet som sprengtes. Milenniumtrilogien er det beste jeg noensinne har lest, og jeg synes det er forferdelig trist at den fjerde boka i serien ikke ble ferdig, gruer meg til siste side er lest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabagast Skrevet 24. september 2008 #2515 Del Skrevet 24. september 2008 The Black Swan, Nassim Nicholas Taleb (ikke skjønnlitteratur) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 25. september 2008 #2516 Del Skrevet 25. september 2008 David Baldacci - "The Whole Truth". Begynte litt tungt, men nå midtveis er den så spennende at jeg gleeeeder meg til å lese i lunsjpausen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 25. september 2008 #2517 Del Skrevet 25. september 2008 "100 filosofer". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 25. september 2008 #2518 Del Skrevet 25. september 2008 Faktisk så leser jeg pappaboka :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freezepop Skrevet 25. september 2008 #2519 Del Skrevet 25. september 2008 Trainspotting. Helt surrealistisk at folk kan ha så syk fantasi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisastill Skrevet 25. september 2008 #2520 Del Skrevet 25. september 2008 A lesson before dying av Ernest J. Gaines og The power of NOW av Eckhart Tolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå