Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leser Tempelridderen av Jan Guillou. Andre bok i trilogien om Arn. Syns de bøkene er helt fantastisk!

Det har kommet en bok nummer 4 nå og derfor leser jeg alle de tre første en gang til for å få sammenhengen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lest ferdig Castro av Ignacio Ramonet. Anbefales hvis du er over hakket interessert i Cuba og fikser å lese en bok i intervju-form. (Tidvis veldig slitsomt.)

Nå har jeg begynt på Kineseren av Henning Mankell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

"Luftslottet som sprenges". Siste i triologien til Stieg Larsson. Men synes fortsatt den første var best=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser Tempelridderen av Jan Guillou. Andre bok i trilogien om Arn. Syns de bøkene er helt fantastisk!

Det har kommet en bok nummer 4 nå og derfor leser jeg alle de tre første en gang til for å få sammenhengen. ;)

Arven etter Arn er ikke akkurat ny. ;) Jeg har mine i svensk utgave, men ikke lest dem enda. Den norske utgaven av Arven etter Arn kom ut i 2001. ;)

Nå leser jeg Ringenes Herre... For kanskje 5. gangen... :)

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest StoreSky

Siden jeg klarte å glemme bökene hjemme da jeg dro på ferie, måtte jeg til pers og kjöpe engelske böker.

leste The kite runner (dragelöperen) som jeg likte godt.

Nå lester jeg through a glass, darkely - krim fra venezia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp lest ut Mannen som elsket Yngve. Synes den var veldig sår, men likte siste avsnittet veldig godt :)

Nå leser jeg noen Raymond Carver-noveller, vet ikke helt hvilken bok jeg skal gi meg i kast med etter det. Går litt tom for ideer innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...