Shabana Skrevet 13. juni 2008 #2181 Del Skrevet 13. juni 2008 Honningfellen- Unni Lindell - Endelig tid til å lese julegaven min nå som eksmaen er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. juni 2008 #2182 Del Skrevet 13. juni 2008 Eat, Pray, Love av Elizabeth Gilbert. Nusselig, samtidig som jeg tar meg selv i å sitte og reflektere over eget liv hele tiden. Anbefales så langt! Ble ferdig med den for et par uker siden. Morsom og livsreflekterende! funnet meg litt fin chick-lit, Sushi For Nybegynnere. noen som har lest den? Har lest alle til Marian Keyes - eller holder nå på med den siste, This Charming Man. Leser mye chick lit, har det alvorlig nok på jobb, så elsker å slappe av med "dårlig" chick lit som jeg synes er ekstremt underholdende. Marian Keyes sine er morsomme, også de obligatoriske Sophie Kinsella/ Madeleine Wickham sine (Shopaholic osv..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 13. juni 2008 #2183 Del Skrevet 13. juni 2008 Leser "Kvinne går til lege : mann går på by'n" av Ray Kluun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. juni 2008 #2184 Del Skrevet 13. juni 2008 Dronningen etter badet av Merete Morken Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 15. juni 2008 #2185 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg leser Marian Keyes sin 'Anybody out there?' Deilig med chick-lit etter flere uker med eksamenstress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 15. juni 2008 #2186 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 15. juni 2008 #2187 Del Skrevet 15. juni 2008 Livet i Blossom Street - Debbie Macomber Etterfølgeren til Butikken i Blossom Street. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 15. juni 2008 #2188 Del Skrevet 15. juni 2008 Boktyven av Markus Zusak. Døden er forteller, handlingen skjer i nazi-tyskland. Hovedpersonen er en mager lita jente. Den er bare fantastisk! Har lånt den på biblioteket, tror jeg kommer til å kjøpe den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lamia Lenis Skrevet 15. juni 2008 #2189 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Människohamn av John Ajvide Lindqvist Edit: Den er fantastisk! Om det er noen her som har kjennskap til forfatteren; denne boka er myyye bedre enn alle de tre andre bøkene til sammen! Endret 15. juni 2008 av Lamia Lenis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malin23 Skrevet 15. juni 2008 #2190 Del Skrevet 15. juni 2008 Berlinerpoplene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tinka_* Skrevet 17. juni 2008 #2191 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg leser "Diet for a new America" av John Robbins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 17. juni 2008 #2192 Del Skrevet 17. juni 2008 Labyrinth av Kate Mosse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 17. juni 2008 #2193 Del Skrevet 17. juni 2008 Første boka i "Krusesagaen" av Ingelill Kruse Jensen. Gratisbok som kom i posten i går. Lest litt over 100 sider og den er skikkelig fengende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 17. juni 2008 #2194 Del Skrevet 17. juni 2008 Det blir fortsatt mye pensum lesing på meg selv om det for de fleste andre er sommerferie. MEN, jeg har kjøpt inn mange bøker til sommeren som jeg gleder meg til å pakke i strandbagen. Blant annet Jørn Lier Horst nyeste kriminalroman "Den eneste ene". Jeg har lest alle de forrige og regner med at denne vil være like bra. Vi følger politietterforskere i småby- Norge og handlingen som utspiller seg er spennende, men samtidig realistisk. Gleder meg til denne. Lindells "Honningfellen" er også kjøpt inn. I likhet med Horts serie har jeg også lest hele Lindells serie om kriminaletterforsket Isaksen. Favoritter! I tillegg står "Vindens skygge" i bokhylle og venter på å bli lest. Da jeg begynte å lese den sist var jeg ikke helt i form til en slik type roman, men i sommer satser jeg på ro og fred til å lese hele. Vel, det var noen av de jeg skal lese snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. juni 2008 #2195 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) . Endret 24. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 17. juni 2008 #2196 Del Skrevet 17. juni 2008 "Fargene forteller" av Tove Stenbo. Spennande bok om fargepsykologi og fargesymbolikk. Flotte illustrasjonar - ein lekkerbisken av ei bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 17. juni 2008 #2197 Del Skrevet 17. juni 2008 Havet av John Banville Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -diddeline- Skrevet 17. juni 2008 #2198 Del Skrevet 17. juni 2008 Legenden om Morgan Kane av Louis Masterson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 18. juni 2008 #2199 Del Skrevet 18. juni 2008 De siste 3-4 dagene har jeg lest: Ulykkesfuglen av Camilla Läckberg Stenhuggeren av Camilla Läckberg Predikanten av Camilla Läckberg Skumringstimen av Johan Theorin The Boleyn inheritance av Philippa Gregory The constant princess av Philippa Gregory holder jeg på med nå Nest skal jeg lese Innocent traitor av Alison Weir Until it´s over av Nicci French The world without us av Alan Weisman Jeg har vært hjemme syk og brukt anledningen til å minske litt bunken på nattbordet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. juni 2008 #2200 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå har jeg akkurat begynt på Luftslottet som sprengtes av Stieg Larsson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå