Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eat, Pray, Love av Elizabeth Gilbert.

Nusselig, samtidig som jeg tar meg selv i å sitte og reflektere over eget liv hele tiden. Anbefales så langt!

Ble ferdig med den for et par uker siden. Morsom og livsreflekterende!

funnet meg litt fin chick-lit, Sushi For Nybegynnere. noen som har lest den?

Har lest alle til Marian Keyes - eller holder nå på med den siste, This Charming Man. Leser mye chick lit, har det alvorlig nok på jobb, så elsker å slappe av med "dårlig" chick lit som jeg synes er ekstremt underholdende. :) Marian Keyes sine er morsomme, også de obligatoriske Sophie Kinsella/ Madeleine Wickham sine (Shopaholic osv..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Boktyven av Markus Zusak.

Døden er forteller, handlingen skjer i nazi-tyskland. Hovedpersonen er en mager lita jente.

Den er bare fantastisk! Har lånt den på biblioteket, tror jeg kommer til å kjøpe den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lamia Lenis

Människohamn av John Ajvide Lindqvist

Edit: Den er fantastisk! Om det er noen her som har kjennskap til forfatteren; denne boka er myyye bedre enn alle de tre andre bøkene til sammen!

Endret av Lamia Lenis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første boka i "Krusesagaen" av Ingelill Kruse Jensen.

Gratisbok som kom i posten i går. Lest litt over 100 sider og den er skikkelig fengende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ada Blûe

Det blir fortsatt mye pensum lesing på meg selv om det for de fleste andre er sommerferie. MEN, jeg har kjøpt inn mange bøker til sommeren som jeg gleder meg til å pakke i strandbagen. Blant annet Jørn Lier Horst nyeste kriminalroman "Den eneste ene". Jeg har lest alle de forrige og regner med at denne vil være like bra. Vi følger politietterforskere i småby- Norge og handlingen som utspiller seg er spennende, men samtidig realistisk. Gleder meg til denne. Lindells "Honningfellen" er også kjøpt inn. I likhet med Horts serie har jeg også lest hele Lindells serie om kriminaletterforsket Isaksen. Favoritter! I tillegg står "Vindens skygge" i bokhylle og venter på å bli lest. Da jeg begynte å lese den sist var jeg ikke helt i form til en slik type roman, men i sommer satser jeg på ro og fred til å lese hele. Vel, det var noen av de jeg skal lese snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

"Fargene forteller" av Tove Stenbo. Spennande bok om fargepsykologi og fargesymbolikk. Flotte illustrasjonar - ein lekkerbisken av ei bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste 3-4 dagene har jeg lest:

Ulykkesfuglen av Camilla Läckberg

Stenhuggeren av Camilla Läckberg

Predikanten av Camilla Läckberg

Skumringstimen av Johan Theorin

The Boleyn inheritance av Philippa Gregory

The constant princess av Philippa Gregory holder jeg på med nå

Nest skal jeg lese

Innocent traitor av Alison Weir

Until it´s over av Nicci French

The world without us av Alan Weisman

Jeg har vært hjemme syk og brukt anledningen til å minske litt bunken på nattbordet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...