Gjest Fruktfat Skrevet 21. juni 2006 #201 Del Skrevet 21. juni 2006 Blir så glad i Erlend og Krumme jeg da. ← jeg og! vil ha en egen bok om de to. sant å si så er det de jeg gleder meg til å lese om når jeg åpner boka (eremittkrepsene nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leone Skrevet 21. juni 2006 #202 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg leser Rødstrupe av Jo Nesbø....på tide å bli ferdig med den snart nå foressten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 21. juni 2006 #203 Del Skrevet 21. juni 2006 Når har jeg endelig fått tak i Eremittkrepsene, så da har jeg lagt fra meg Stålesen og kastet meg over denne i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 21. juni 2006 #204 Del Skrevet 21. juni 2006 Der var jeg ferdig med Eremittkrepsene av Anne B. Ragde. Det er ikke kommet noen oppfølger til den, er det så? Jeg starter nu på "Fosterstilling" av Anne B. Ragde. Det er novellesamling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 22. juni 2006 #205 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg begynte på Engler & Demoner i går av Dan Brown (samme forfatteren som skrev Da Vinci-Koden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. juni 2006 #206 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg begynte på Engler & Demoner i går av Dan Brown (samme forfatteren som skrev Da Vinci-Koden) ← Gled deg, den er bedre enn Da Vinci-koden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aethra Skrevet 22. juni 2006 #207 Del Skrevet 22. juni 2006 Leser "Métaphysique de tubes" av Amélie Nothomb, og også litt i "Den hemmelige historien" av Donna Tartt (mest fordi jeg glemte den første boka da jeg dro på ferie til sørlandet igår). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 22. juni 2006 #208 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg leser "Notes from a small Island" av Bill Bryson. Om det er noen her med kjnnskap til de britiske øyer vil de gapskratte av denne, hvirkelig festlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 22. juni 2006 #209 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg begynte på Engler & Demoner i går av Dan Brown (samme forfatteren som skrev Da Vinci-Koden) ← Gled deg, den er bedre enn Da Vinci-koden. ← er den? Så fint! :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 22. juni 2006 #210 Del Skrevet 22. juni 2006 er den? Så fint! :lese: ← Kan trygt underskrive på at den er bedre enn Davinci koden ja. Den er hans beste bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #211 Del Skrevet 23. juni 2006 Synes det er så utrolig rart med nordmenn, vi leser det samme alle sammen. Bare se på denne tråden: Nesten alle leser enten Ragde eller Dan Brown... Synes det er så utrolig dumt at ikke flere tenker selv når de skal velge seg litteratur, det finnes jo så mange bra forfattere som virkelig skriver gode og nyskapende bøker. Vil oppfordre folk til å begynne å lese bokanmeldelser i avisene, så får man tips om hvilke bøker som kommer ut og hva som kan være gøy å lese. Unnskyld meg, men personlig synes jeg Berlinerpoplene var noe elendig møl, et langt langt gjesp fra første til siste side. Anne B Ragde er ei kul dame, men noen stor forfatter er hun definitivt ikke. Berlinerpoplene er i dag det hva Halvbroren var for noen år siden, boka alle begynte på og kanskje leste ferdig, halve Norge hadde jo denne på nattbordet en stund. Beklager at jeg ikke blir imponert når folk skryter av sin litteraturinteresse, for deretter å si at Berlinerpoplene er noe av det beste de har lest...Det blir som å hevde at Pretty woman er den beste filmen man noen sinne har sett.... Akk ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 23. juni 2006 #212 Del Skrevet 23. juni 2006 Synes det er så utrolig rart med nordmenn, vi leser det samme alle sammen. Bare se på denne tråden: Nesten alle leser enten Ragde eller Dan Brown... Synes det er så utrolig dumt at ikke flere tenker selv når de skal velge seg litteratur, det finnes jo så mange bra forfattere som virkelig skriver gode og nyskapende bøker. Vil oppfordre folk til å begynne å lese bokanmeldelser i avisene, så får man tips om hvilke bøker som kommer ut og hva som kan være gøy å lese. Unnskyld meg, men personlig synes jeg Berlinerpoplene var noe elendig møl, et langt langt gjesp fra første til siste side. Anne B Ragde er ei kul dame, men noen stor forfatter er hun definitivt ikke. Berlinerpoplene er i dag det hva Halvbroren var for noen år siden, boka alle begynte på og kanskje leste ferdig, halve Norge hadde jo denne på nattbordet en stund. Beklager at jeg ikke blir imponert når folk skryter av sin litteraturinteresse, for deretter å si at Berlinerpoplene er noe av det beste de har lest...Det blir som å hevde at Pretty woman er den beste filmen man noen sinne har sett.... Akk ja. ← Nå har både Brown og Ragde fått gode kritikker da, så det kan jo tenkes at det er nettopp kritikkene folk har lest. Og hva er nyskapende i disse tider? Hvilke forfattere liker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 23. juni 2006 #213 Del Skrevet 23. juni 2006 jeg har lest MYE, og berlinerpoplene synes jeg fortsatt er bra. samme med eremittkrepsene. halvbroren derimot, den var bare helt ok. dan brown har jeg ikke lyst til å lese nå, nettopp fordi "alle" leser den. kanskje om noen år. har forresten begynt på "frelseren" av jo nesbø. blir litt kvalm av folk som mener kun tolstoj og dess like er verdt å lese. åndssnobberi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 23. juni 2006 #214 Del Skrevet 23. juni 2006 Leser mye og blant det jeg leser finnes Dan Brown og Ragde. Hva er galt med å like det selv om mange er enig? Og er ikke denne tråden nettopp på sett og vis en anbefalelsestråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 23. juni 2006 #215 Del Skrevet 23. juni 2006 "Fra aske til ilden" av Hege Arstad, en oppfølger til "Gal? ... jeg? Nei, bare litt spiseforstyrret". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 23. juni 2006 #216 Del Skrevet 23. juni 2006 "Fra aske til ilden" av Hege Arstad, en oppfølger til "Gal? ... jeg? Nei, bare litt spiseforstyrret". ← Er det romaner eller eller mer fakta/dokkumentarbøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 23. juni 2006 #217 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvordan var den? ← Jeg syns Harstads bok Buzz Aldrin - hvor ble det av deg i alt mylderet? var ei veldig fin bok. Spennende, finurlig, søt og varm, fordypende og rett og slett god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2006 #218 Del Skrevet 24. juni 2006 Ulvenatt av Tom Egeland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 24. juni 2006 #219 Del Skrevet 24. juni 2006 Har akkurat lest historien om Annika Østberg som sitter uskyldig fengslet for to drap i et kvinnefengsel i California! Sinnsyk historie Nå leser jeg Ringenes Herre for fjerde gang....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 24. juni 2006 #220 Del Skrevet 24. juni 2006 Nettopp ferdig med å lese Idas Dans av Gunnhild Corwinn *tørke en tåre* Jeg skal lese den flere ganger, uten tvil! Men nå skal jeg begynne på Olav Seljestad - Blind, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå