Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Sidenjeg selv er så glad i å lese bøker er jeg nysgjerrig på hva andre leser/har lest til enhver tid.

Jeg har selv akkurat avsluttet en bok av Anne B Ragde som heter "En tiger for en engel"

den anbefales virkelig, flott skrevet som alle Ragdes bøker

Nå har jeg begynt på en romanserie som heter "Bergfoss" Måtte bare ha noe enkel undeholdning som ikke krever så mye tankevirksomhet i en travel hverdag....og det funker.

"Desperation, Nevada" - KJEMPESPENNENDE! :mrgreen:

Av min favorittforfatter, Stephen King ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste ferdig Den trettende fortellingen-Diane Setterfield i morges, har brukt lang tid på den og koset meg. Anbefales.

Har nå begynt på Prikkedøden- Jan Sverre Syvertsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidenjeg selv er så glad i å lese bøker er jeg nysgjerrig på hva andre leser/har lest til enhver tid.

Jeg har selv akkurat avsluttet en bok av Anne B Ragde som heter "En tiger for en engel"

den anbefales virkelig, flott skrevet som alle Ragdes bøker

Nå har jeg begynt på en romanserie som heter "Bergfoss" Måtte bare ha noe enkel undeholdning som ikke krever så mye tankevirksomhet i en travel hverdag....og det funker.

Akkurat nå leser jeg "Jenta som lekte med ilden" av Stieg Larsson.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nylig ferdig med Havets Katedrav av den spanske forfatteren. Flott, flott bok med mye historie fra 1300-tallet.

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fisk73
Er nylig ferdig med Havets Katedrav av den spanske forfatteren. Flott, flott bok med mye historie fra 1300-tallet.

Anbefales!

Hehe!

Jeg skulle akkurat si det samme! Jeg har lest, lest og lest boken, utrolig gripende!! Greide nesten ikke legge den fra meg jeg..

Havets katedral av Ildefonso Falcones, bør leses for de som liker historiske romaner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leser jeg "jenta som lekte med ilden" av Stieg Larsson.

Fikk mareritt første natta jeg leste i boken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eat, Pray, Love av Elizabeth Gilbert.

Så langt morsomt om Gilberts selvbiografi over hennes fullstendige livsendring. Spis god mat, be litt til Gud (eller hva/hvem du måtte ønske) og ha kjærlighet til livet og alt det innebærer.

Nusselig, samtidig som jeg tar meg selv i å sitte og reflektere over eget liv hele tiden. Anbefales så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafón. Anbefales så langt! :-)

Den er fin!

Jeg leser "Kollektivt selvmord" av Arto Paasilinna. Ikke kommet så veldig langt ennå, men den er underholdende :) (Det er en humoristisk bok.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

etter mange måneders pensum lesing,trengte jeg noe lett.. funnet meg litt fin chick-lit, Sushi For Nybegynnere. noen som har lest den?

har også lyst å kjøpe den nye til Nesbø, selvom den desverre ikke handler om Harry Hole. Noen som har vært så kjappe at de har kommet seg gjennom den nye enda eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The kite runner" altså Drageløperen som jeg for øvrig også har lest.

Flott skrevet av Khaled Hosseini.

Ambefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The curios incident of the dog in the night-time av Mark Haddon.

Tror jeg liker den. (er bare såvidt begynt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna
etter mange måneders pensum lesing,trengte jeg noe lett.. funnet meg litt fin chick-lit, Sushi For Nybegynnere. noen som har lest den?

har også lyst å kjøpe den nye til Nesbø, selvom den desverre ikke handler om Harry Hole. Noen som har vært så kjappe at de har kommet seg gjennom den nye enda eller?

Jeg leste den ferdig veldig raskt, og vet ikke helt hva jeg synes. Formen er nok en slags krim/satire, eller et forsøk på sådan, men jeg synes ikke han lykkes 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...