Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ada Blûe

Jeg skal egentlig kun lese pensumlitteratur da det er en uke til eksamen, men i går begynte jeg på Stieg Larssons Jenta som lekte med ilden (salg på bokkilden.no btw!). Jeg klarer nesten ikke legge den fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser Mankell m Brannvegg... *spennende*

Nettopp ferdig m Karin Fossum m Se deg ikke tilbake.. Den var også spennende :D

Litt synd å høre at mange synes de to siste bøkene av Larsson ikke er så bra.. Synes Menn som hater kvinner var bra og har gledet meg til de to neste... (står i bibliotek kø for å få låne dem)

Endret av knudz3n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå leser jeg Tilfeldig Turist av Anne Tyler. Sliter litt med å få tak på den, men gir den en sjans foreløpig :)

Neste bok ut blir Ærlig talt av Carl I Hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna

Jeg leser In the Country of Last Things av Paul Auster. Deprimerende er vel stikkordet. Men som vanlig skriver han på en måte som holder meg trollbundet fra første setning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drapet på Harriet Krohn av Karin Fossum.

Ohhh, den synes jeg er bra... ikke så alt for lenge siden jeg leste den...

Jeg leser silkeridder av mankell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joakim

Mengele Zoo av Gert Nygårdshaug. Startet på den på hytta til en kamerat, er skeptisk til norske bøker men den var helt knall. Så kjøpte den med en gang jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg starte på "Gravstille" av Arnaldur Indridason, deretter står "Historikeren" av Elizabeth Kostova for tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne å lese Luftslottet som sprengte. Er den kjedelig altså?

700 sider, sukk.......

Kjedelig?? :overrasket::overrasket::overrasket: Jeg var sjeleglad for at den var på over 700 sider slik at jeg kunne lese den leeeenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elize

Nå leser jeg tre bøker på en gang.

Nordlys serien av Synnøve Eriksen, Liker å lese serier som ikke går så langt bak i tid. Har lest serien Bergfoss som hun har skrevet, veldig bra. Har litt lyst å lese Dora´s datter som hun å har skrevet, men den er fra 1800 tallet. Men liker veldig godt skrivingen til Synnøve Eriksen.

Anna, Hanna og Johanna av Marianne Fredriksson. Fikk den anbefalt av en på jobben. Den var litt treg i starten, men den kom seg veldig.

Glassdukkene av Jorunn Thøring. Den er utrolig spennende. Har egentlig aldri likt å lese krimbøker, men denne var utrolig spennende. Så nå tror jeg at jeg skal begynne å lese mer krim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt en del bøker i det siste ;

"Den lukkede bok" av Jette A Kaarsbøl. Veldig bra syns jeg.

"Havets katedral" av Ildefonso Falcones. Også bra.

"Falne engler" av Gunnar Stålesen. Ikke noe særlig.

Er midtveis i "Blodåkeren" av Denise Mina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...