Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Gjest Nursy

I dag leser jeg Forrådt av Amalie Skram. Har lest den flere ganger, en av mine favoritter. :lese:

Leser gjerne en bok hver dag hvis jeg får tid - og ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lacuna

Sorrows of an American-Siri Hustvedt. igjen fjetrende vakkert beskrevet. :hjerter: (Bare så synd at jeg har lest alt hun har skrevet. :grine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leser også på zahir nå. skal lese 11 minutter etter det.

boken er ikke som jeg trodde og forventet, er enig i at den er litt kjedelig, men skal prøve å lese den ferdig likevel.

Endret av mona angelica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest-M-

Akkurat nå leser jeg "Menn som hater kvinner" av Stig Larsson. Er ca halvveis, og så langt er den helt grei. Håper den tar seg litt mer opp etter hvert.

Har et par-tre andre bøker som ligger og venter, og ser fram til sommerferie med god tid til lesing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

For tiden leser jeg pensum.. pensum.. og atter pensum. Men i morgen, da er det FERIE! frem til 20. august. I den anledning har jeg spart opp disse bøkene:

- "Tusen strålende soler"

- "Og bakom synger skogene" (min far og jeg i bokhandelen: far: har du lest denne? jeg: nei?? far: HVA? det må du! så fikk jeg den, jammen.)

- "En beretning om blindhet"

- "Noe til besvær"

Hvem er mest å anbefale?

Jeg fortjener, etter en travel eksamensperiode en skikkelig godbit, kjenner jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coelho "Zahir" - lite imponert så langt. Mitt andre forsøk med Coelho men er ikke overbevist.

oh no! hvilken annen bok har du lest av ham?

kan anbefale deg Veronika vil dø, hvis du ikke har lest den av ham enda. den er helt utrolig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner
Akkurat nå leser jeg "Menn som hater kvinner" av Stig Larsson. Er ca halvveis, og så langt er den helt grei. Håper den tar seg litt mer opp etter hvert.

Jeg synes ikke den gjorde det...

Akkurat nå leser jeg "Norsk litteraturhistorie fritt etter hukommelsen" av Knut Nærum. Har lest den før, men fikk lyst til å lese den igjen. Den er ganske morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Ferdig med Shantaram av Gregory David Roberts. Fantastisk bra bok! Om livet, kjærligheten, smerte og tilgivelse. Pluss en knakende bra story som tar pusten fra en!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

Jeg skal hente de to siste Stieg Larsson bøkene på posten i morgen (ja, jeg vet jeg ligger etter). Det blir dessverre kun faglitteratur enda to uker, men etter det skal jeg sluke Larssons herlige krim i vårsolen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe
Ferdig med Shantaram av Gregory David Roberts. Fantastisk bra bok! Om livet, kjærligheten, smerte og tilgivelse. Pluss en knakende bra story som tar pusten fra en!!!

Høres spennende ut. *noterer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

(Beklager, nå blir det mye unødig posting på meg her.)

Jeg synes så absolutt Menn som hater kvinner tok seg opp etter hvert. Etter mye skryt hadde jeg skyhøye forventninger da jeg begynte på boken og ble nesten litt skuffet i begynnelsen. Men, jeg lover deg, etter hvert blir det virkelig spennende både med det ene og andre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Luftslottet som sprengte-stieg larsson.

Syns den er laaang, og småtreg. Dårligste av de tre bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne å lese Luftslottet som sprengte. Er den kjedelig altså?

700 sider, sukk.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest-M-
(Beklager, nå blir det mye unødig posting på meg her.)

Jeg synes så absolutt Menn som hater kvinner tok seg opp etter hvert. Etter mye skryt hadde jeg skyhøye forventninger da jeg begynte på boken og ble nesten litt skuffet i begynnelsen. Men, jeg lover deg, etter hvert blir det virkelig spennende både med det ene og andre... ;)

Nå har jeg lest den ferdig, og den tok seg opp, ja. Ikke blant mine 10 på topp bøker, men grei underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...