eximus Skrevet 4. mai 2008 #2081 Del Skrevet 4. mai 2008 "En tiger for en engel" av Anne B Ragde er den jeg holder på med nå. "Ulvenatten" var kjempebra. Spenning hele tiden! Og filmen klarte utrolig nok å holde standarden. Så er han jo bare nydelig den mannlige hovedrolleinnehaveren også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplekake Skrevet 4. mai 2008 #2082 Del Skrevet 4. mai 2008 Fredags strikke klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 4. mai 2008 #2083 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Ble feig med Ulvenatten så ble akkurat ferdig med McLean 'Ice Station Zebra'. Var ganske spennende, typisk McLean. Jeg synes faktisk at hans bøker er best hvis det er snakk om et kaldt sted, han har en fin måte å beskrive de ting. De mer vanlige krim-aktige bøkene hans er litt kjedeligere. Så nå startet jeg med en P.D. James krim, noe Mystiske Omstendigheter, en Dagliesh. Vurderte Ulvenatten igjen også, men det bare føles SÅ feil å lese spenning eller krim med norske navn og sånt, så ble noe annet igjen. Men ok, da tar jeg Ulvenatten opp igjen etterpå. Det er allerede to som har sagt at den er bra Vet ikke, er i en periode nå der jeg bare leser spenning og krim, klarer ikke å konsentrere meg så mye på noe annet.. Vet ikke om våren er i luften? Endret 4. mai 2008 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 4. mai 2008 #2084 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg leste ferdig Siri Hustvedts The Blindfold i morges. Merkelig er vel stikkordet, men akk, så nydelig. Jeg tror nesten hun seiler rett opp på topp fem-lista over favoritter. Neste bok ut er The Autograph Man av Zadie Smith. Jeg kjøpte den til påske i fjor, og plutselig oppdaget jeg den i hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 4. mai 2008 #2085 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Noen dikt av Herman Wildenvey. Ferdig med Hippias Maior - Platon. Endret 6. mai 2008 av pace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. mai 2008 #2086 Del Skrevet 5. mai 2008 Akkurat nå: "Wide Sargasso sea" av Jean Rhys. Bokas hovedkarakter er "Bertha Mason" fra Charlotte Brôntes "Jane Eyre" og boka fungerer som en prequel til denne. Veldig bra bok, anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffie Skrevet 5. mai 2008 #2087 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg leser for tiden "This charming man" av Marian Keyes. Virker som en ganske bra bok saa langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 5. mai 2008 #2088 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) "Sykdomslære" Endret 5. mai 2008 av Anemsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reveal Skrevet 6. mai 2008 #2089 Del Skrevet 6. mai 2008 I helgen avsluttet jeg Steve Berrys bok Tempelriddernes arv så nå har jeg endelig begynt på Forbrytelse og straff av Fjodor Dostojevskij satt fengslet av boka til langt på natt i natt! Gleder meg allerede til å komme hjem i kveld å fortsette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. mai 2008 #2090 Del Skrevet 7. mai 2008 Stephen King/Peter Straub: Talissmanen 750 sider og liten skrift. Den bør være god... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 7. mai 2008 #2091 Del Skrevet 7. mai 2008 Livsarven nr. 6: Kjerubens lønndom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 7. mai 2008 #2092 Del Skrevet 7. mai 2008 Anne Holt - Sannheten bortenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotta88 Skrevet 7. mai 2008 #2093 Del Skrevet 7. mai 2008 eg e meir lydbok person:) har hørt stig larsson med jenta som lekte med ilden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 8. mai 2008 #2094 Del Skrevet 8. mai 2008 Nå er det Mark Haddon "The Curious Incident Of The Dog In The Night Time". Liker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mai 2008 #2095 Del Skrevet 8. mai 2008 Nå er det Mark Haddon "The Curious Incident Of The Dog In The Night Time". Liker den. Den er merkverdig men morsom. Jeg har akkurat begynt på Flaggermusmannen av Jo Nesbø.:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 8. mai 2008 #2096 Del Skrevet 8. mai 2008 Frognerfitter - jeg er litt sånn tja... til boka. Etter den er jeg litt tom for bøker - så lurer på om det blir en andre runde med en bønn for owen meany :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 8. mai 2008 #2097 Del Skrevet 8. mai 2008 "The Poe Shadow" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #2098 Del Skrevet 8. mai 2008 munken som solgte sin ferrari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 12. mai 2008 #2099 Del Skrevet 12. mai 2008 Livsarven nr 7: Månenatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 12. mai 2008 #2100 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har akkurat begynt å lese Nordlys av Synnøve Eriksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå