loffen Skrevet 21. april 2008 #2061 Del Skrevet 21. april 2008 A shopaholic and baby av Sophie Kinsella. Underholdene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 24. april 2008 #2062 Del Skrevet 24. april 2008 Leser på den siste Harry Potter boken =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gir Skrevet 24. april 2008 #2063 Del Skrevet 24. april 2008 "Røsten" av Alnardur Indridasson og "Den tidsreisendes kvinne". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. april 2008 #2064 Del Skrevet 24. april 2008 Rushdie - Skam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krisp Skrevet 24. april 2008 #2065 Del Skrevet 24. april 2008 "Mitt liv, min frihet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 24. april 2008 #2066 Del Skrevet 24. april 2008 "Gatens advokat" av John Grisham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 25. april 2008 #2067 Del Skrevet 25. april 2008 Livsarven, bok nr 5, Jegerdans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. april 2008 #2068 Del Skrevet 25. april 2008 holder på med Staalensens triologi om bergen. nå er jeg på siste bindet, Aftensang tror jeg den heter. hehe. veldig bra, og veldig interessant siden jeg studerer i bergen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småsmurf Skrevet 25. april 2008 #2069 Del Skrevet 25. april 2008 Snø av Orhan Pamuk. Klarer ikke bestemme meg for om jeg liker den eller ikke. Den har jeg prøvd å lese siden jul og har nå gitt opp... Klarte heller ikke bestemme meg for om den var bra eller ikke, så jeg har lagt den bort og prøver heller å lese den senere. Den er liksom ikke så veldig fengende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 26. april 2008 #2070 Del Skrevet 26. april 2008 "Mitt liv, min frihet" Er den bra ? Er interessert i å lesa den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 26. april 2008 #2071 Del Skrevet 26. april 2008 Har akkurat startet på PS: Jeg elsker deg. Husker ikke hva forfatteren heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 27. april 2008 #2072 Del Skrevet 27. april 2008 Ferdig med "Arsenikktårnet" av Ragde. Fryktelig kjedelig bok.. Skal begynne på "Hundehode" av Morten Ramsland nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 27. april 2008 #2073 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg leser The Blindfold av Siri Hustvedt, og igjen er jeg trollbundet av språket og beskrivelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 27. april 2008 #2074 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg leser klassikeren Moby Dick.. Huff, og den er på engelsk, pensum til eksamen som jeg har om 9 dager :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 27. april 2008 #2075 Del Skrevet 27. april 2008 Kun pensum om dagen, men Drageløperen ligger klar fremme på nattbordet den dagen jeg er ferdig med semesterets eksamener. Den boken har jeg hatt ønske om å begynne på helt siden jeg kjøpte den på Mamuttslag i februar. Gleder meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 30. april 2008 #2076 Del Skrevet 30. april 2008 Erik Fosnes Hansen "Løvekvinnen". Fikk den anbefalt av en person jeg vanligvis er veldig enig med hva angår bøker, men denne gangen er jeg det ikke. Sliter skikkelig med å komme "inn" i boken, syns også den til tider er kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 30. april 2008 #2077 Del Skrevet 30. april 2008 Storm i en tekopp - Carole Matthews Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 30. april 2008 #2078 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg leser nå Håkan Nesser med "katten, svalen, rosen, døden" og er ikke så begeistret for den egentig. Syns den er litt tung og kjedelig.. Leser også "Bizniz" av Stein Morten Lier. Den er det litt mere fart i, så den er bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 30. april 2008 #2079 Del Skrevet 30. april 2008 Endelig ferdig med Rushdies 'Skam', tok meg litt tid siden jeg har hatt det litt travelt med andre ting. Vurderer nå Ulvenatten av T. Egeland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 1. mai 2008 #2080 Del Skrevet 1. mai 2008 Endelig ferdig med Rushdies 'Skam', tok meg litt tid siden jeg har hatt det litt travelt med andre ting. Vurderer nå Ulvenatten av T. Egeland. Den har jeg lest og den var ganske ok Holder selv på med Åndebrettet av Egeland nå, liker ham egentlig veldig godt, synes han skriver på en behagelig måte. Var ellers på loppis i helgen og kjøpte pocket i bøtter og spann, røsket med meg hverken mer eller mindre enn 9 Mary Stewart bøker i engelsk pb Mest fordi jeg husket å ha lest ganske mye av henne på 80-tallet og jeg var nysgjerrig på hva jeg ville synes om henne i dag og så klarte jeg ikke å bestemme hvilken tittel, så da tok jeg like gjerne alle.. Men så var de jo kjempebillig. Fikk også The Road av Cormac McCarthy i ulest hb-utgave til 10 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå