Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

What I Loved, av Siri Hustvedt. Nyydelig. :rødme:

Den leser jeg også!! Helt enig med deg, den er nydelig.

Har du lest "The enchantment of Lily Dahl" av Siri Hustvedt? Fin den også.

Siri Hustvedt skriver så flott. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Alma_*

Akkurat nå leser jeg "Bill. mrk. Husjelp søkes". Veldig lett lektyre som passer meg ypperlig når jeg skal roe meg ned etter en utrolig hektisk tid på jobb.

Den har i tillegg akkurat min humor så jeg ler høyt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder på med Brethren av Robyn Young, det er en historisk roman (trilogy) som er lagt til 1200-tallet og handler om tempelridderne. Den er bra skrevet og underholdene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameleonens skygge av Minette Walters.

Walters slår som vanlig til med en god og fengende bok. Anbefales, selv om jeg er kommet bare knapt halvveis enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jul har jeg lest flere bøker som har vært knallbra; "Drageløperen" og "Tusen strålende soler" av Khaled Hosseini, samt "Balansekunst" av Rohinton Mistry.

Så fikk jeg anbefalt "Saman er ein mindre aleine" av Anna Gavalda. Jeg er ca halveis i denne nå, men syns ikke den kan måle seg med de foregående. Har litt lyst til å legge den vekk, men klarer ikke det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er akkurat ferdig med En helt annen historie av Håkan Nesser. Jeg nikoste meg gjennom nesten hele boka, men da oppklaringen endelig kom, følte jeg meg ganske snytt. Ble skikkelig skuffa over slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...