Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ludde og vennene hans -

Ludde og vennene hans leker i parken. Alle synes det er kjempegøy å skli. Men akkurat da det er Ruske-Saras tur, sier Hasse plutselig: -Jeg vil skli først! -Men det er jo min tur, sier Ruske-Sara. Blir Ludde og vennene hans uvenner mon tro

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause i Wheel of Time nå, jeg kan ikke forsvare å kjøpe resten av bøkene når jeg har så mange uleste bøker liggende.

Nå leser jeg Gobi: Min prins av Tor Åge Bingsværd. Elsker skrivestilen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Illustrated Man (Ray Bradbury)

The Magician's Guild (Trudi Canavan)

To Kill a Mockingbird (Harper Lee)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What I talk about when I talk about running- Haruki Murakami

Kjempemessig! Les, les!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei ferdig med Ludde og vennene hans i går kveld etter en intensiv lese-økt på senga...

Nå skal jeg ta for meg en annen bok i denne spennende serien for voksne.

Nemlig Ludde og Hasse kjører tog -

En dag sier Ludde til bestevennen sin, Hasse: - Du, Hasse, i dag synes jeg vi skal gjøre noe morsomt! - Og jeg har en kjempegod idè, sier Ludde, vi leker at vi kjører tog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Taltos" av Steven Brust.

Når eg er ferdig med den, skal eg starte på "Dragon Haven" av Robin Hobb. Gledar meg, Hobb sine bøker er fantastiske!

På lydbok går det i "The Southern Vampire Mysteries" for tida, dvs bøkene bak tv-serien True Blood. Ypperleg som lydbok, særleg sidan dei er lest inn på kraftig sørstats-amerikansk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå holder jeg på med Imperiet av Steven Taylor og A Time of Omens av Katharine Kerr. Og i helgen leste jeg Dead Reckoning av Charlaine Harris, sukk, jeg burde dratt den ut lengre for det tar sikkert et år før neste bok kommer :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter litt med Knife of Dreams og har begynt på "Den røde tråden" av Francine Rivers i stedet. Mange år siden sist jeg leste den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Nett ferdig i går med Cassias Valg av Ally Condie. Fantastisk bok, nok årets bokhøydare tippar eg for meg. No i dag har eg vendt tilbake til "Datterens drøm" av Francine Rivers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...