Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krim, holdt nesten på å si som vanlig. Denne gangen er det Flaskepost fra P av Jussi Adler-Olsen. Syns han skriver veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tre kopper te- Greg Mortenson

Hele historien er jo avslørt som en bløff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat begynt på Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafòn.

Lykke til....

Den syntes jeg var kjedelig og langtekkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Jeg har akkurat begynt på Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafòn.

Å! Den er bra! Elsket den jeg :jepp:

Har begynt på Eye of the World av Robert Jordan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser Jane Eyre av Charlotte Bronte.

Endret av Lipstick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apekattenico

Å! Den er bra! Elsket den jeg :jepp:

Har begynt på Eye of the World av Robert Jordan

Bare 11300 sider gjen! Ha lest hele serien og gleder meg til de to siste bøkene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anuket

Bare 11300 sider gjen! Ha lest hele serien og gleder meg til de to siste bøkene kommer.

:fnise: JA! Men gleder meg, er allerede litt avhengig, så prøver hardt å ikke bli alt for oppslukt har ennå to eksamner igjen - men så har jeg hele sommerferien på å kose meg med serien! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apekattenico

:fnise: JA! Men gleder meg, er allerede litt avhengig, så prøver hardt å ikke bli alt for oppslukt har ennå to eksamner igjen - men så har jeg hele sommerferien på å kose meg med serien! :hoppe:

Det høres helt fantastisk ut. Selv leste jeg bok 5 på et døgn, og den siste som kom ut tok jeg på tre dager.

Bøkene midt i serien er av litt dårligere kvalitet enn de på slutten og begynnelsen.

God lesing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såvidt jeg vet (siden jeg følger Brandon Sanderson med argusøyne, kommer den SISTE boken i høst, altså er det bare en bok igjen. Men hvem vet, de tre siste bøkene (alle etter Jordans død) skulle i utgangspunktet være en bok, men takk og pris blir bøkene avsluttet på en skikkelig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve meg på Stormfulle høyder av Emily Brontê. Det er jo ein klassiker ein bør ha lest...

Er omtrent halvvegs no. Bra skrivi og spennande bok, men er det berre eg som slit med at ingen av hovudpersonane er det minste sympatiske? :fnise: Kanskje berre eg som er barnsleg, men eg likar å ha ein person å sympatisere med... Andre som har lest denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...