Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

I det mørke landet av J M Coetzee. Leste Barndom av (og om) samme forfatter i jula, den var veldig bra.

Og Promethea av Alan Moore.

Også skal jeg vel lese litt pensum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat lest ferdig "A Game of Thrones", fantastisk bra bok. Gleder meg til å begynne på "A Clash of Kings". Men først skal jeg prøve meg på "Min kamp 1" av Knausgård. Foreløbig virder det veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser nå Boktyven av Markus Zusak som er en knall bok. :)

Leser også Tyskerungen av Camilla Läckberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Grimmest of Grimm (Eventyrene i original form)

Og

Snøstorm og Mandelduft av Camilla Läckberg. (er ikke slik kjempeimponert etter halve boken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har byrja å lese 'Kafka på stranden' av Haruki Murakami på nytt. Eg leste den for første gong for eit par år sidan, det var den første av Murakami. Sidan har eg lest mange av bøkene hans, og elsker dei. Men nå er det altså på tide å lese den om att, huskar den lagde slik inntrykk på meg sist gang, og eg satt og grein gjevnt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Libanon farvel" av Odd Karsten Tveit. Leser gjerne dokumentarbøker. Denne er bra, men man bør nok vite litt om Midtøsten for å få fullt utbytte av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat lest ferdig "A Game of Thrones", fantastisk bra bok. Gleder meg til å begynne på "A Clash of Kings".

Det blir ikke noe dårligere.. :jepp:

Snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser Burned, i House of Night serien... :rodme:

Starter på Colour of Magic straks, for å kunne veksle litt. Jobber meg også sakte gjennom The Social Psychology of Good and Evil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...