Havfrua Skrevet 3. januar 2011 #4381 Del Skrevet 3. januar 2011 Skumringstimen av Johan Theorin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 3. januar 2011 #4382 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) The Southern Vampire Mysteries http://en.wikipedia.org/wiki/The_Southern_Vampire_Mysteries har litt sansen for slik fantasi. Denne er litt mer virkelighetsnært enn jeg først trodde... Endret 3. januar 2011 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 3. januar 2011 #4383 Del Skrevet 3. januar 2011 Enke for et år - John Irving. En av mine favorittforfattere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 3. januar 2011 #4384 Del Skrevet 3. januar 2011 Clive Cussler - Blue Gold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tipo Skrevet 3. januar 2011 #4385 Del Skrevet 3. januar 2011 Sannheten om Sonia - Elizabeth George Har kommet halvveis og den er fortsatt like kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #4386 Del Skrevet 3. januar 2011 I det mørke landet av J M Coetzee. Leste Barndom av (og om) samme forfatter i jula, den var veldig bra. Og Promethea av Alan Moore. Også skal jeg vel lese litt pensum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harriet Skrevet 3. januar 2011 #4387 Del Skrevet 3. januar 2011 Min kamp - Knausgård. Fengende og godt skrevet bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. januar 2011 #4388 Del Skrevet 3. januar 2011 Har akkurat lest ferdig "A Game of Thrones", fantastisk bra bok. Gleder meg til å begynne på "A Clash of Kings". Men først skal jeg prøve meg på "Min kamp 1" av Knausgård. Foreløbig virder det veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 3. januar 2011 #4389 Del Skrevet 3. januar 2011 Leser nå Boktyven av Markus Zusak som er en knall bok. Leser også Tyskerungen av Camilla Läckberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 5. januar 2011 #4390 Del Skrevet 5. januar 2011 Akkurat ferdig med Dracula, og starter nå på Legenden om Sleepy Hollow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 5. januar 2011 #4391 Del Skrevet 5. januar 2011 The Grimmest of Grimm (Eventyrene i original form) Og Snøstorm og Mandelduft av Camilla Läckberg. (er ikke slik kjempeimponert etter halve boken) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tanketanke Skrevet 5. januar 2011 #4392 Del Skrevet 5. januar 2011 Eg har byrja å lese 'Kafka på stranden' av Haruki Murakami på nytt. Eg leste den for første gong for eit par år sidan, det var den første av Murakami. Sidan har eg lest mange av bøkene hans, og elsker dei. Men nå er det altså på tide å lese den om att, huskar den lagde slik inntrykk på meg sist gang, og eg satt og grein gjevnt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 5. januar 2011 #4393 Del Skrevet 5. januar 2011 "Libanon farvel" av Odd Karsten Tveit. Leser gjerne dokumentarbøker. Denne er bra, men man bør nok vite litt om Midtøsten for å få fullt utbytte av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 5. januar 2011 #4394 Del Skrevet 5. januar 2011 Har akkurat lest ferdig "A Game of Thrones", fantastisk bra bok. Gleder meg til å begynne på "A Clash of Kings". Det blir ikke noe dårligere.. Snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. januar 2011 #4395 Del Skrevet 8. januar 2011 Det blir ikke noe dårligere.. Snart! Nei, foreløbig virker den å være like så bra. Og gleder meg masse til serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 8. januar 2011 #4396 Del Skrevet 8. januar 2011 Leser Burned, i House of Night serien... Starter på Colour of Magic straks, for å kunne veksle litt. Jobber meg også sakte gjennom The Social Psychology of Good and Evil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C-C Skrevet 9. januar 2011 #4397 Del Skrevet 9. januar 2011 Biografien om Oprah og den siste boken i house of niught:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C-C Skrevet 9. januar 2011 #4398 Del Skrevet 9. januar 2011 *night* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 9. januar 2011 #4399 Del Skrevet 9. januar 2011 Jonathan Franzen - 'Freedom' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raina Skrevet 9. januar 2011 #4400 Del Skrevet 9. januar 2011 Ett glass melk, takk - Herbjørg Wassmo Hjerteskjærande bok om menneskehandel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå