LineGourmet Skrevet 5. november 2010 #4301 Del Skrevet 5. november 2010 Stephen Kings Pet Sematary Den er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 8. november 2010 #4302 Del Skrevet 8. november 2010 Treasure Island (av Robert Louis Stevenson) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 8. november 2010 #4303 Del Skrevet 8. november 2010 The Gathering Storm (Robert Jordan/Brandon Sanderson) Jeg ga opp å vente på at den eventuelt skulle bli oversatt og det har faktisk gått veldig greit å lese den på engelsk! Det er nesten så jeg føler at det har åpnet seg en hel ny verden for meg nå som jeg er klar for å fråtse i alle fantasy bøkene som ikke blir oversatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 8. november 2010 #4304 Del Skrevet 8. november 2010 "Et mord i kongo" av Morten A.Strøksnes. Veldig intr. lesing for de som har følgt med på Moland/French-saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. november 2010 #4305 Del Skrevet 8. november 2010 The Gathering Storm (Robert Jordan/Brandon Sanderson) Jeg ga opp å vente på at den eventuelt skulle bli oversatt og det har faktisk gått veldig greit å lese den på engelsk! Det er nesten så jeg føler at det har åpnet seg en hel ny verden for meg nå som jeg er klar for å fråtse i alle fantasy bøkene som ikke blir oversatt Den kommer mest sannsynlig ikke på norsk. Jeg skal i løpet av uken begynne på boken etter, Towers of Midnight som kom ut i forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 8. november 2010 #4306 Del Skrevet 8. november 2010 Da var det jo perfekt timet av meg å begynne på den nå! Selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor den ikke kommer på norsk, mener jeg har lest noe om at det var uenigheter om rettighetene? Men men, nå har jeg den på engelsk og når jeg er ferdig kan jeg gå rett videre til neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 8. november 2010 #4307 Del Skrevet 8. november 2010 Salvadorena av Cecilia Samartin. Eeeelsker bøkerne hennes Den er bra. Har lest tre av bøkene hennes. Drømmehjertet og Salvadorena er de beste. Den siste jeg leste er Senor Perigno, eller hvordan det staves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. november 2010 #4308 Del Skrevet 8. november 2010 Fjellet - Arnaldur Ingridason Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 8. november 2010 #4309 Del Skrevet 8. november 2010 Den er bra. Har lest tre av bøkene hennes. Drømmehjertet og Salvadorena er de beste. Den siste jeg leste er Senor Perigno, eller hvordan det staves. Ja det er bra bøker! Og Senor Peregrino skal jeg begynne på når jeg er ferdig med Hjemkomsten av Victoria Hislop som jeg leser nå Har blitt annenhver bok av de to forfatterene siden våren, og har nok funnet mine favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingo Skrevet 8. november 2010 #4310 Del Skrevet 8. november 2010 Driver og pløyer meg gjennom Harry Holes forskrudde verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. november 2010 #4311 Del Skrevet 8. november 2010 Skal til å begynne på bok nummer to av Johan Theorin; Nattefokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. november 2010 #4312 Del Skrevet 8. november 2010 The Other Hand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 10. november 2010 #4313 Del Skrevet 10. november 2010 Fred Vargas - Den Tredje Jomfru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 12. november 2010 #4314 Del Skrevet 12. november 2010 Bram Stokers Dracula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madison rose Skrevet 12. november 2010 #4315 Del Skrevet 12. november 2010 Et Norge i krig (Kristopher Schau, Øystein Karlsen og Morten Ståle Nilsen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 12. november 2010 #4316 Del Skrevet 12. november 2010 Dan Brown - Engler og demoner og Stekte Grønne Tomater av en forfatter jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. november 2010 #4317 Del Skrevet 13. november 2010 I det siste har eg lest 3 bøkar av Cecilia Sanmartin - "Drømmehjerte", "Senor Peregrino" og "Salvadorena". Kjempebra, alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 13. november 2010 #4318 Del Skrevet 13. november 2010 I går bgynte jeg på Towers of Midnight - Robert Jordan/Brandon Sanderson. Ringte rundt til 5 bokhandlere i byen på torsdag før jeg fant en som hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 13. november 2010 #4319 Del Skrevet 13. november 2010 Bloodsucking fiends av Christopher Moore. Han her anbefales virkelig. Holder på å lese meg fra begynnelse til (foreløpig) slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 14. november 2010 #4320 Del Skrevet 14. november 2010 Brett Easton Ellis - Glamorama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå