Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The Gathering Storm (Robert Jordan/Brandon Sanderson)

Jeg ga opp å vente på at den eventuelt skulle bli oversatt og det har faktisk gått veldig greit å lese den på engelsk!

Det er nesten så jeg føler at det har åpnet seg en hel ny verden for meg nå som jeg er klar for å fråtse i alle fantasy bøkene som ikke blir oversatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Gathering Storm (Robert Jordan/Brandon Sanderson)

Jeg ga opp å vente på at den eventuelt skulle bli oversatt og det har faktisk gått veldig greit å lese den på engelsk!

Det er nesten så jeg føler at det har åpnet seg en hel ny verden for meg nå som jeg er klar for å fråtse i alle fantasy bøkene som ikke blir oversatt :fnise:

Den kommer mest sannsynlig ikke på norsk. Jeg skal i løpet av uken begynne på boken etter, Towers of Midnight som kom ut i forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det jo perfekt timet av meg å begynne på den nå! :jepp:

Selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor den ikke kommer på norsk, mener jeg har lest noe om at det var uenigheter om rettighetene? Men men, nå har jeg den på engelsk og når jeg er ferdig kan jeg gå rett videre til neste :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Salvadorena av Cecilia Samartin. Eeeelsker bøkerne hennes :)

Den er bra. Har lest tre av bøkene hennes. Drømmehjertet og Salvadorena er de beste. Den siste jeg leste er Senor Perigno, eller hvordan det staves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bra. Har lest tre av bøkene hennes. Drømmehjertet og Salvadorena er de beste. Den siste jeg leste er Senor Perigno, eller hvordan det staves.

Ja det er bra bøker! Og Senor Peregrino skal jeg begynne på når jeg er ferdig med Hjemkomsten av Victoria Hislop som jeg leser nå ;) Har blitt annenhver bok av de to forfatterene siden våren, og har nok funnet mine favoritter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

I går bgynte jeg på Towers of Midnight - Robert Jordan/Brandon Sanderson.

Ringte rundt til 5 bokhandlere i byen på torsdag før jeg fant en som hadde den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloodsucking fiends av Christopher Moore. Han her anbefales virkelig. Holder på å lese meg fra begynnelse til (foreløpig) slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...