Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

En av favortittbøkene mine den der.

Kult, satser på at den kommer høyt på lista mi og :) Har forresten Animal Farm stående i bokhylla og, tenker jeg leser den litt senere i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Harry Potter og De vises sten. Endelig fant jeg tid til å begynne å lese de bøkene.

Stapler. Jeg kan love deg. Du har begynt på en utrolig reise inn i Harry Potters verden... :danser:

Men fra spøk til alvor. Du kommer ikke til å angre på at du begynte å lese disse bøkene. Kors på hjertet.

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Animal Farm er kjempegod! Likte den veldig godt. Leste den andreåret på VGS, faktisk :)

Så bra, gleder meg! Har jo hørt mye positivt om den :)

Stapler. Jeg kan love deg. Du har begynt på en utrolig reise inn i Harry Potters verden... :danser:

Men fra spøk til alvor. Du kommer ikke til å angre på at du begynte å lese disse bøkene. Kors på hjertet.

Helt enig, Harry Potter-bøkene er konge! Lettleste og "enkle" bøker, men utroooolig fengende og fantasifulle. Jeg er veldig Harry Potter-fan :strix:

Utenom filmene da, de er rævva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med "The Lost Symbol" i går. Masse spennende teorier, men noe mesterverk er det ikke. Altså, jeg likte godt boka, veldig fengende, men det er ikke akkurat Ibsen eller Hamsun, for å si det sånn da :fnise:

Nå skal jeg lese ferdig "Betre død enn homofil?" også venter jeg på "War and Peace" i posten. Kommer jo ALDRI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! (men jeg ville lest de på engelsk ... jeg synes de er noen hakk bedre på engelsk enn på norsk! uansett fantastiske bøker!)

Akkurat nå leser jeg ingenting (iiik), ble ferdig med en bok i går, men har fryktelig lyst til å lese den nye boken til Sue Monk Kidd, som hun har skrevet sammen med datteren sin. Må få tak i den tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med Drageløperen for noen dager siden, og den er som mange sier: FANTASTISK!!!! Jeg elsker den, og gleder meg til å lese både Tusen strålende soler og Huset ved moskeen (Kader Abdolah).

I mellomtiden leser jeg Øya. Fikk den til jul, men får håpe den er bedre enn noen her mener. Er vel ca 50 sider uti, og synes den er ok så langt. Ikke vanskelig å leve seg inn i, men kanskje litt for utbroderende..

Med Drageløperen gikk handlingen fremover hele tiden og den hadde skikkelig driv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Eternal av Cynthia Leitich Smith, men tror jeg snart dropper den og går tilbake til The Silmarillion eller The Lord of the Rings av J.R.R. Tolkien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen ny sjanse av Harlan Coben.

Har lest

Ikke et ord

Når noen bare forsvinner

I den skogen

I januar.. Er blitt helt avhengig av bøkene hans! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå skal jeg begynne på Frelseren av Jo Nesbø...

Akkurat ferdig med den, jeg likte den veldig godt :)

Har begynt på Marekors nå, går i litt ufrivillig omvendt rekkefølge av Nesbø- bøkene jeg, ble helt hekta etter å ha lest Snømannen og Panserhjerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, gleder meg! Har jo hørt mye positivt om den :)

Helt enig, Harry Potter-bøkene er konge! Lettleste og "enkle" bøker, men utroooolig fengende og fantasifulle. Jeg er veldig Harry Potter-fan :strix:

Utenom filmene da, de er rævva!

Da burde du sjekke ut Harry Potter film tråden min som er startet på Film og TV. Der klager vi over alt vi ikke liker. Vi er nådeløse. :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på Jesusdokumentene av Michael Baigent i går. Kjempeinteressant og veldig mye mer lettlest enn Hellig Blod, Hellig Gral. :tommelopp:

:sukk: Holder fremdeles på med denne. Det føles som om jeg aldri kommer meg videre, men det har nok noe med at jeg ikke klarer å lese mer enn noen sider om gangen. :natti:

Ellers holder jeg på med Percy Jackson and the Titan's Curse av Rick Riordan og Eragon (for 100. gang :sjenert: ) av Christopher Paolini.

Jeg skal snart få låne meg hele One Piece mangaen i bokform og gleder meg noe helt forferdelig. :bolledeig: Er litt gammeldags og gidder ikke lese den på dataen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med den, jeg likte den veldig godt :)

Har begynt på Marekors nå, går i litt ufrivillig omvendt rekkefølge av Nesbø- bøkene jeg, ble helt hekta etter å ha lest Snømannen og Panserhjerte :)

Du burde lese Rødstrupe og Sorgenfri før du leser Marekors. Sånn med tanken på handlingen, og forståelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...