Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Årh, har vi helt totalt lik boksmak vi eller? :fnise: Codex Alera har blitt en av mine favorittserier - bare slått av Harry Potter og Eragon. :rødme: GLED DEG, de er helt fantastiske! :hjerte:

Kan se sånn ut, digger også HP, ikke lest Eragon, har hørt om de dog. Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leser "Angela's ashes" av Frank McCourt tror den heter Angelas aske på norsk, men er ikke sikker.

Åh, den filmen er helt nydelig! Må få lest boka, er den bra foreløbig eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se sånn ut, digger også HP, ikke lest Eragon, har hørt om de dog. Gleder meg masse!

Da er du nødt til å lese Eragon-bøkene også. :rødme: Den fjerde og siste boken er heller ikke så langt unna nå. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp blitt ferdig med Sunshine (Robin McKinley), og Tempted(House of night serien). (Liker å lese om vampyrer i høstmørke)

Så nå har jeg plukket opp igjen Emma(Austen). La den til side halvlest, så jeg fikk lest de to andre bøkene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanære(Disgrace) - J.M. Coetzee

Åååh, en av de absolutt fineste bøkene jeg vet om! :jepp:

Haruki Murakami: the wind-up bird chronicle

jeg liker alle hans bøker. Anbefales virkelig! :rødme:

Enig! :) Han skriver nydelig =)

Nå leser jeg "Fatale Egg" av Bulgakov, flirer meg skakk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moll Flanders(Historie om en prostituert og tyv mm) - Daniel Defoe (Forfatteren av Robinson Crusoe)

Åååh, en av de absolutt fineste bøkene jeg vet om! :jepp:

Jeg ble litt sjokkert jeg av at de ikke meldte inn voldtekten via gutten. Voldtektsoffre får ofte store psykologiske skader. Det kan godt være at de ville gjøre voldtekt igjen, man har et moralskt/sosialt ansvar, de selvinnbitte følelsene til jenta satt til side(sorry jente). Jeg håper boka ikke sender ut feil moralsk ansvar.

Men bøker skal få en til å tenke og det gjorde denne. Også særlig virket den ekte.

Endret av pace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Skulle egentlig lese en bok av Herta Müller (nobelprisvinneren), men den virket så ufattelig tørr og kjedelig at jeg droppa det prosjektet etter side 14. Nå skal jeg begynne på Klokkemakeren av Gert Nygårdshaug. Håper den er bedre enn Mengele Zoo!

Endret av LadyB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...