SookieStackhouse Skrevet 24. november 2009 #3521 Del Skrevet 24. november 2009 Årh, har vi helt totalt lik boksmak vi eller? Codex Alera har blitt en av mine favorittserier - bare slått av Harry Potter og Eragon. :rødme: GLED DEG, de er helt fantastiske! Kan se sånn ut, digger også HP, ikke lest Eragon, har hørt om de dog. Gleder meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 24. november 2009 #3522 Del Skrevet 24. november 2009 Fullførte just "Taushetens konsekvenser" av Linda Olsson. Skuff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 24. november 2009 #3523 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg leser "Angela's ashes" av Frank McCourt tror den heter Angelas aske på norsk, men er ikke sikker. Åh, den filmen er helt nydelig! Må få lest boka, er den bra foreløbig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. november 2009 #3524 Del Skrevet 25. november 2009 Kan se sånn ut, digger også HP, ikke lest Eragon, har hørt om de dog. Gleder meg masse! Da er du nødt til å lese Eragon-bøkene også. :rødme: Den fjerde og siste boken er heller ikke så langt unna nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 25. november 2009 #3525 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Siste utvei av Denise Mina. Siste boken i triologien om Maureen. Endret 26. november 2009 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. november 2009 #3526 Del Skrevet 25. november 2009 Haruki Murakami: the wind-up bird chronicle jeg liker alle hans bøker. Anbefales virkelig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. november 2009 #3527 Del Skrevet 26. november 2009 Gregory David Roberts; Shantaram. Kommet til side 16, og jeg er fengslet allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 26. november 2009 #3528 Del Skrevet 26. november 2009 "Skyggen av urfuglen" "Etter oss, tegn" begge av Tor Ulven Fant dem på antikvariat etter to års leting. :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 26. november 2009 #3529 Del Skrevet 26. november 2009 "Med Israel for fred" og apokryfene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morticia Skrevet 26. november 2009 #3530 Del Skrevet 26. november 2009 Nettopp blitt ferdig med Sunshine (Robin McKinley), og Tempted(House of night serien). (Liker å lese om vampyrer i høstmørke) Så nå har jeg plukket opp igjen Emma(Austen). La den til side halvlest, så jeg fikk lest de to andre bøkene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 1. desember 2009 #3531 Del Skrevet 1. desember 2009 Vanære(Disgrace) - J.M. Coetzee Åååh, en av de absolutt fineste bøkene jeg vet om! Haruki Murakami: the wind-up bird chronicle jeg liker alle hans bøker. Anbefales virkelig! :rødme: Enig! Han skriver nydelig =) Nå leser jeg "Fatale Egg" av Bulgakov, flirer meg skakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pace Skrevet 1. desember 2009 #3532 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Moll Flanders(Historie om en prostituert og tyv mm) - Daniel Defoe (Forfatteren av Robinson Crusoe) Åååh, en av de absolutt fineste bøkene jeg vet om! Jeg ble litt sjokkert jeg av at de ikke meldte inn voldtekten via gutten. Voldtektsoffre får ofte store psykologiske skader. Det kan godt være at de ville gjøre voldtekt igjen, man har et moralskt/sosialt ansvar, de selvinnbitte følelsene til jenta satt til side(sorry jente). Jeg håper boka ikke sender ut feil moralsk ansvar. Men bøker skal få en til å tenke og det gjorde denne. Også særlig virket den ekte. Endret 1. desember 2009 av pace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoO Skrevet 1. desember 2009 #3533 Del Skrevet 1. desember 2009 Jean M Auel - The Valley of Horses. Så skal jeg straks hoppe over på Narniaserien, må alltid lese den før jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 1. desember 2009 #3534 Del Skrevet 1. desember 2009 I dag skal jeg begynne på Jostein Gaarders "Julemysteriet" Et kapittel hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 1. desember 2009 #3535 Del Skrevet 1. desember 2009 Det tapte symbol av Dan Brown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pace Skrevet 3. desember 2009 #3536 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg begynte på Ringenes Herre for femte gang også jeg. Lesing for kosehumør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #3537 Del Skrevet 3. desember 2009 Oliver Twist av Charles Dickens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #3538 Del Skrevet 3. desember 2009 Afrodites Basseng av Gert Nygårdshaug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #3539 Del Skrevet 3. desember 2009 Rødstrupe av Jo Nesbø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 3. desember 2009 #3540 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Skulle egentlig lese en bok av Herta Müller (nobelprisvinneren), men den virket så ufattelig tørr og kjedelig at jeg droppa det prosjektet etter side 14. Nå skal jeg begynne på Klokkemakeren av Gert Nygårdshaug. Håper den er bedre enn Mengele Zoo! Endret 3. desember 2009 av LadyB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå