Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Rust av Pedro Carmona Alvarez

Er denne bra? Har den som neste "påtenkte" bok. Har selv akkurat lest ut The Road av McCarthy - gråt i en time etterpå... Helt utrolig bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå leser jeg silkeridderen av Mankell :)

Er forresten Panserhjerter bra? Gleeeder meg til å kjøpe den når den kommer i pocketversjon. Har lest alle de andre Harry Hole-bøkene, så jeg venter i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"The Return" av Victoria Hislop og en-eller-annen lettlest greie jeg plukket med meg fra matbutikken. "Eg elska ho" av Anna Gavalda på lydbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder også på med Panserhjerte nå - utrolig spennende, gruer meg til jeg er ferdig, men greier ikke å drøye den :fnise:

Samme her! Ble ferdig etter to dager. Ville ikke bli ferdig, men klarte ikke legge den fra meg. Jeg synes den var på høyde med Snømannen og Frelseren. Synes fortsatt Frelseren er best, men abslutt fantastisk bra.

Stoppet opp med Øya for å lese Panserhjerte, så nå er det tilbake til den igjen. Litt nedtur siden jeg ble litt krimhekta igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du skal si når du snakker med deg selv.. Av Shad Helmstetter. En bok jeg tar fram igjen og igjen som inspirerer meg voldsomt. Elsker den boka.. kommer nok aldri til å bli ferdig med den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...