Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Øya av Victoria Hislop.

Lest omtrent bare 100 sider i den, men foreløpig er den fantastisk.... Godt skrevet, lettlest og fengende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flaubert - Madame Bovary

Leste den en gang i videregående, men merker at jeg har en gjennomgang av mange bøker fra den tiden nå. Man leser bøker helt annerledes nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser ingen nå, men er nylig ferdig med:

Den glemte hagen - Kate Morton

Saman er ein mindre aleine - Anna Gavalda

Leser for det meste krim, men likte veldig godt de ovennevnte og til tross for at de begge er på 600 sider ble de lest ut på en dag hver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

And the ass saw the Angel - Nick Cave

En veldig spesiell bok vil jeg si, språket er av en annen verden, både på godt og ondt. Cave skriver utrolig levende, men samtidig tror jeg aldri i mitt liv jeg har lest en bok med tyngre språk. har hatt boken i flere måneder og ikke kommet til side hundre engang, men jeg er fast bestemt på å komme meg gjennom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder enda på med den grusomt kjedelige boka Paula. Har forbannet meg på at jeg skal lese den ferdig for å se hvordan det går med datteren, men dette er den kjedeligste boken jeg har lest (som jeg ikke har lagt fra meg) på så lenge jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øya av Victoria Hislop.

Lest omtrent bare 100 sider i den, men foreløpig er den fantastisk.... Godt skrevet, lettlest og fengende :)

Nettopp ferdig med den! Helt nydelig fra begynnelse til slutt...Har nå begynt på Hjemkomsten av samme forfatter, men foreløpig har den ikke målt seg med Øya :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...